همزمان با ماه مبارک رمضان صورت می گیرد؛

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان از ضبط و پخش ویژه برنامه افطاری ساده در امامزادگان و بقاع متبرکه گلستان همزمان با شب های ماه مبارک رمضان از شبکه صدا و سیمای مرکز استان خبر داد.

ویژه برنامه افطاری ساده در امامزادگان و بقاع متبرکه گلستان

به گزارش گلستان24؛محمد کوهساری، مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان، امروز (26 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران گفت: این ویژه برنامه از شب اول ماه مبارک رمضان همراه با برپایی سفره های ساده افطاری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان لحظات قبل از اذان مغرب و عشاء و حین افطار از صدا و سیمای مرکز گلستان پخش می شود.

 

وی با بیان اینکه پخش مستقیم افطاری ساده از ۲۰ بقعه و ۱۰ مسجد استان پخش می شود، افزود: مصاحبه با روزه داران و برگزاری مسابقه پیامکی و اهدای جایزه به قید قرعه از دیگر بخش های این ویژه برنامه است.

 

کوهساری از برگزاری طرح «ضیافت الهی» در ۳۶ امامزاده و بقعه متبرکه استان خبر داد و اظهارداشت: طرح «ضیافت الهی» یکی از برنامه های اوقاف است که همه ساله در امامزادگان شاخص و بقاع متبرکه برگزار می شود.

 

وی، پخش مستقیم برنامه سحرگاهان در یک بقعه به مدت ۳۰ شب، پخش مستقیم ترتیل و جزء خوانی قرآن کریم در امامزاده عبدالله (علیه السلام) شهر گرگان هر روز بعد از نماز ظهر و عصر و برپایی نمایشگاه در ۵ بقعه برای عرضه محصولات فرهنگی را از جمله برنامه های اوقاف در ماه مبارک رمضان برشمرد.

 

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان خاطرنشان کرد: برپایی ۱۸ خیمه معرفت برای پاسخگویی به مسائل شرعی و مشاوره، حضور ۳۵ روحانی از قم و ۱۵ روحانی بومی در ماه رمضان امسال در بقاع متبرکه و برگزاری سلسله مباحث نمایشگاهی در ۳۶ بقعه از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان است.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار