معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان:

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: به مناسبت ایام مبارک رمضان سفره افطاری ساده‌ای با حضور بیش از 2 هزار نفر جمعیت در امامزاده یحیی‌بن زید(ع) شهرستان گنبدکاووس پهن شد.

سفره افطاری ساده برای بیش از 2 هزار نفر در گنبدکاووس پهن شد
به گزارش گلستان 24، حجت‌الاسلام حسن دارابی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت ماه پرفضیلت رمضان سفره افطاری ساده‌ای با حضور بیش از 2 هزار نفر جمعیت در امامزاده یحیی‌بن زید (ع) شهرستان گنبدکاووس پهن شد.
 

وی تصریح کرد: در ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون برنامه‌های متنوعی در کنار مراقد نورانی امامزادگان در سراسر استان گلستان تدارک دیده شده است.

* کسی که شب قدر را شب زنده‌داری کند، تا شب قدر آینده عذاب دوزخ از او دور خواهد شد

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان در خصوص برنامه‌های ماه مبارک رمضان ابراز کرد: برپایی خیمه‌های معرفت تحت عنوان اینکه مبلغین با تخصص‌هایی که دارند به صورت چهره به چهره با مردم تبلیغ می‌کنند.

دارابی خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌هایی که در ماه مبارک رمضان در استان گلستان برگزار کردیم می‌توان به برنامه‌های منبر، محافل انس با قرآن کریم و آموزش قرآن کریم در استان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه سفره افطاری ساده برای بیش از 2 هزار نفر در امامزاده یحیی‌بن زید (ع) شهرستان گنبدکاووس پهن شده است، افزود: برنامه افطاری ساده از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه پرفضیلت در بقاع متبرکه سراسر استان گلستان ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن کریم است، افزود: کسی که شب قدر را شب زنده‌داری کند، تا شب قدر آینده عذاب دوزخ از او دور خواهد شد و امیدواریم حضور مردم در شب‌های لیالی‌القدر بیش از سال‌های گذشته باشد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار