فرماندار گالیکش:

فرماندار گالیکش گفت: انسجام، اتحاد و وحدت ملی آن چیزی است که الآن بیشتر از هر موقع به آن نیاز داریم و تنها راه مقابله با استکبار جهانی است که بایستی همه ما به‌عنوان یک وظیفه اساسی به آن عمل کنیم.

انسجام ، اتحاد و وحدت ملی تنها راه مقابله با استکبار جهانی است

به گزارش گلستان24؛به نقل از نیلکوه؛ حسن خسروی در جلسه ستاد هماهنگی مناسبت‌های خردادماه که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد گفت: دولت یازدهم و دوازدهم در چارچوب سیاست‌های نظام، توانست موضوع برجام را به نحو احسن به جلو ببرد و با توجه به تجلیل‌های مقام معظم رهبری، نشان از رضایت کلی در سطح جامعه بوده است.

 

وی افزود: وزارت امور خارجه و دولت همواره سه اصل عزت، حکمت و مصلحت را سرلوحه سیاست‌های خود قرار داده و در جهت حفظ منافع ملی اقدامات خوبی انجام داده است.

خسروی از بین بردن اجماع جهانی که برعلیه ایران به پا خواسته بودند و همچنین برداشته شدن تحریم‌های بین‌المللی را بخشی از دستاوردهای برجام برشمرد که شاهد آن بودیم.

فرماندار گالیکش اضافه کرد: امروز با این اقدام اخیر رئیس‌جمهور امریکا دنیا هم به این نتیجه رسیده که عهدشکن اصلی امریکاست.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: اکنون وظیفه تک‌تک مردم این است که کمک بکنیم تا این شرایط سخت را سپری و از این موانع عبور بکنیم.

خسروی تصریح کرد: ما باید به مردم این اطمینان را بدهیم که به دولت خودشان اعتماد داشته باشند که قطعاً دولت توانایی این را دارد که بتواند در این شرایط سخت کشور را مدیریت کند.

فرماندار گالیکش گفت: ما 40 سال موضوعات مشکل‌تر از این را باتدبیر دولتمردان و پشتیبانی مردم سپری کرده‌ایم اکنون نیز این محقق خواهد شد چراکه ما معتقدیم پشتیبان اصلی این نظام حضرت ولیعصر (عج) و خداوند متعال است.

وی با اشاره به موضوع جلسه و اهمیت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: عملیات بیت‌المقدس، نقطه عطف در هشت سال دفاع مقدس بوده است چراکه از آن تاریخ به بعد پیروزی‌های پی‌درپی به وجود آمد و ما توانستیم تمامی اراضی که در جنگ تحمیلی توسط نیروهای بعثی اشغال‌شده بود پس بگیریم و سرافرازانه به پیروزی برسیم.

خسروی بابیان اینکه ما هرچه داریم از بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام (ره) است و با توجه به اهمیت مناسبت‌های خردادماه بر اجرای باشکوه مراسمات و برنامه‌های روزشمار این مناسبت‌ها و اینکه این برنامه‌ها متناسب با ماه مبارک رمضان باشد، تأکید داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار