مسئول انجمن راویان گرگان در مصاحبه با گلستان24:

اقتصاد مقاومتی یعنی نو آوری و بلوغ فکری.اقتصاد مقاومتی در بحث دفاع مقدس، همین خود ابتکاری است که جهاد نفس خراسان، در بحث پل بعثت و عبور از رودخانه اروند انجام داد.اقتصاد مقاومتی باعث می شود که شان و منزلت ملت ما حفظ شود و در بهترین وضع زندگی کنند.

اقتصاد مقاومتی، چوب ایران لای چرخ تحریم

محمود خطیر، فعال فرهنگی استان گلستان و مسئول انجمن راویان شهرستان گرگان، در مصاحبه با گلستان 24، معتقد است توافق خوبی که مقام معظم رهبری می فرمایند، حفظ اقتدار و عزت ایران است.حفظ شعار نه شرقی نه غربی و استقلال ما است. توافقی که در آن اصول جمهوری اسلامی ایران حفظ شود.

وی می گوید علی رغم آن همه تهدید و تحریم که علیه جمهوری اسلامی ایران اجرا شد، دشمنان نتوانستند به اهداف خود برسند و امروز، می خواهند انرژی هسته ای ما را زیر سوال ببرند. در صورتی که همه  کشور های ابر قدرت جهان، از این انرژی استفاده می کنند و حتی استفاده آن ها غیر قانونی و برای تولید بمب های اتمی است. اما ما در حیطه قانون و به صورت صلح آمیز از این انرژی استفاده می کنیم.

محمود خطیر با بیان این که اگر توافقات در دو مرحله اجرا شود، فشار تحریم ها روی کشور ما بیشتر می شود، ادامه می دهد: ما با فرهنگ و حرکت اسلامی خود، همانند اتفاقی که در بیست و دوم بهمن ماه افتاد، به همه کشور های ابر قدرت به خصوص کشور های 1+5 ، قدرت و همبستگی خود را نشان دادیم. خود آن ها امروز به این نتیجه رسیده اند و اگر غیر از این بود این همه داستان برای ایران درست نمی کردند. حضرت آقا می خواهند در مذاکرات اصل ،  اصالت  و چهار چوب نظام ما حفظ شود.

dfgfghfhg

 

اقتصاد مقاومتی این نیست که مردم کم بخورند و سخت زندگی کنند.

مسئول انجمن راویان شهرستان گرگان همچنین معتقد است که بحث اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند، بحث تازه ای نیست. او می گوید اقتصاد مقاومتی بر اساس گفته های امام (ره) این نیست که مردم ما کم بخورند، کم بیاشامند و در شرایط سخت زندگی کنند، بلکه اقتصاد مقاومتی موجب این است که مردم ما با عزت و اقتدار و با حفظ اصول و ارزش ها زندگی کنند.

 

خطیر معتقد است که اقتصاد مقاومتی یعنی نو آوری، بلوغ فکری، اتاق فکری که باید پشتیبان آن دولت و مسئولین استانی باشند. اقتصاد مقاومتی استقبال کردن از طرح های نو و ایده های قشر جوان و دانشگاهی بر اساس ارزش هایمان. اقتصاد مقاومتی باید در همه فضاها ها باشد. در بحث ساختار ها و سازندگی ها.

محمود خطیر با نگاه به اقتصاد مقاومتی در جبهه های هشت سال دفاع مقدس می گوید اقتصاد مقاومتی در بحث دفاع مقدس، همین خود ابتکاری است که جهاد نفس خراسان، در بحث پل بعثت و عبور از رودخانه اروند انجام داد. تجهیزات زرهی ، مهندسی ما و بچه هایی که از آب اروند عبور کردند همه اقتصاد مقاومتی بود. ما در تحریم ها بود که به اینجا رسیدیم.

اقتصاد مقاومتی

وی می گوید: اقتصاد مقاومتی باعث می شود که شان و منزلت ملت ما حفظ شود و در بهترین وضع زندگی کنند. مسئولین باید در این حیطه نظارت کنند. وام هایی به بخش های خصوصی و مردمی بدهند و آن ها را تقویت کنند. این همه چوب لای چرخ های آن ها نگذارند و با پیشرفتی که می کنیم تحریم ها به چشم نیاید.

این فعال فرهنگی با بیان این که مقام معظم رهبری با مدیریت و تدبیرشان، تمامی فعالیت های تیم هسته ای ما را رصد می کنند، می گوید: ایشان ریزترین حرکات را زیر نظر دارند و یقینا هیچ حرکتی دور از چشم حضرت آقا صورت نمی گیرد. تیمی که آقای ظریف و آقای عراقچی دارند، بسیار تلاش می کنند و بدون نظر حضرت آقا دست به هیچ عملی نخواهند زد. ما باید به این باور برسیم و حمایت کنیم. تیم مذاکره کننده ما با حفظ اصول و ارزش های نظام ، پشتیبان مردم ما خواهند بود. مسایلی است که خط قرمز آن هاست و بر اساس آن چهار چوب حرکت می کنند.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

ارسال نظر

آخرین اخبار