فرمانده انتظامی استان از دستگیری 2 سارق زورگیر و اعتراف آنان به 43 فقره سرقت خبر داد.

سارقان زورگیر در گلستان دستگیر شدند

به گزارش گلستان24؛سردار "علی اکبر جاویدان" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درخصوص جزئیات این خبر، گفت: درپی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت تلفن های همراه توسط راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت در شهرستان گرگان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی فیلم های موجود و مراقبت محسوس و نامحسوس سارقان سابقه دار، ماموران اواخر هفته گذشته از وقوع یک فقره سرقت خودرو در شهرستان کردکوی با خبر شدند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: تحقیقات مقدماتی پلیس با اظهارات مالباخته، نشان می داد سارق خودرو همان سارقان زورگیر در گرگان هستند که پس از چند روز کار اطلاعاتی و پلیسی، خودرو مسروقه در این شهرستان کشف و راننده و سرنشین خودرو  طی یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شدند.

سردار جاویدان با اشاره به تحقیقات تخصصی صورت گرفته از متهمان، تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده، متهمان به 43 فقره زورگیری، کیف قاپی و سرقت تلفن همراه اقرار و اعتراف کردند اموال مسروقه را به 2 مالخر به فروش می رساندند.

به گفته وی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعدادی اموال مسروقه کشف و متهمان با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار