مدیرکل بنیاد مسکن گلستان:

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان ازتداوم طرح تامین مسکن روستایی خانوار‌های دارای حداقل دو عضو معلول در استان خبر داد.

طرح تامین مسکن معلولان روستایی همچنان ادامه دارد
به گزارش گلستان24؛زمانی نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: سهمیه استان از محل طرح تامین مسکن روستایی خانوار‌های دارای حداقل ۲ عضو معلول طی سال‌های ۹۵ و ۹۶ صد و ۲۹ فقره بود که با همکاری و هماهنگی از طریق بنیاد مستضعفان، سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن این مهم در استان بطور کامل جذب شد.
وی افزود: بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و ۱۸میلیارد ریال کمک بلاعوض (حسب پیشرفت فیزیکی) در اختیار مشمولان قرار گرفته است.

زمانی نژاد گفت: سهمیه استان از محل این طرح در سال جاری ۶۷ واحد مسکونی است که ۲۰ متقاضی شناسایی شد و به منظور دریافت تسهیلات قرض الحسنه ۱۸۰ و ۲۰۰ میلیون ریالی طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی گفت: تاکنون ۲نفر موفق به انعقاد قرارداد و شروع عملیات ساختمانی شده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان از تمام مشمولان این طرح در استان درخواست کرد: با توجه به پیش بینی تمهیدات لازم و ایجاد بستر مناسب برای تامین مسکن این قشر از جامعه، هرچه سریعتر نسبت به دریافت معرفی نامه از دفاتر نمایندگی سازمان بهزیستی در شهرستان‌ها و متعاقب آن مراجعه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدام کنند.

مشمولان این طرح علاوه بر دریافت تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت ۱۲ ساله از مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال کمک بلاعوض نیز برخوردار می‌شوند.


/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار