به مناسبت روز جهانی موزه صورت گرفت :

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان تنها نماینده استان گلستان بود که به مناسبت روز جهانی موزه از کاخ موزه گرگان بازدید کرد .

بازدید دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان از کاخ موزه گرگان + تصاویر

به گزارش گلستان24؛علیرضا ابراهیمی دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان ، نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس عصر روز گذشته 29 اردیبهشت ماه از کاخ موزه گرگان بازدید کرد .

این بازدید به مناسبت روز جهانی موزه انجام شد و دبیر مجمع نمایندگان استان با گشت و گذاری در این موزه تاریخی شهر گرگان ، مرمت و بازسازی موزه ها را امری مهم بر شمرد .

ابراهیمی همچنین تصریح کرد : تاریخ چنین اماکنی هویت ماست و بایستی این نمادها برای شناخت آینده و ترسیم افق آینده مورد تاکید قرار بگیرند .

علی اکبر بصیرنیا مسئول موزه های استان گلستان و مشاور مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان نیز در این بازدید اظهار کرد : امسال اقدامات خوبی برای روز جهانی موزه انجام شد که می توان به رایگان بودن بازدید ها برای عموم در این روز اشاره کرد.

بصیرنیا افزود : این مکان برای بازدید علاقه مندان همه روزه باز بوده و گروههای مختلف دانشجویی ، دانش آموزی ، علمی و تحقیقاتی و ... می تواند براحتی و با هماهنگی از این مکان استفاده کنند .

photo_2018-05-19_17-14-49

photo_2018-05-19_17-14-55

photo_2018-05-19_17-14-57

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار