نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: عزیزان در گروه‌های مردم نهاد حافظ محیط زیست نامه‌ای را به سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور ارسال کردند و جلوی طرح تله‌کابین گرفته شد.

انجمن‌های حامی محیط زیست مانع اجرای پروژه تله‌کابین شدند

به گزارش گلستان24؛نبی‌اله هزارجریبی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: تله‌کابین گرگان خواسته مهم گردشگری مردم گرگان است.

وی ادامه داد: اگر این خواسته مردم محقق شود می‌توانیم اتفاقات خیلی بهتری در حوزه گردشگری را برای مردم رقم بزنیم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جانمایی تله‌کابین در محور ناهارخوران شده بود اما در پیگیری‌های انجام شده اعلام شد که این مکان به دلیل مسائل ترافیکی و تخریب منابع طبیعی مناسب نیست.

هزارجریبی بیان کرد: تلاش شد که منابع طبیعی ما تخریب نشود و اقدامات ابتدایی تا 90 درصد نیز انجام شد ولی عزیزان در گروه‌های مردم نهاد حافظ محیط زیست نامه‌ای را به سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور ارسال کردند و جلوی طرح گرفته شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شهرستان علی‌آبادکتول در حال اجرای طرح است و از گرگان پیشی گرفتند و به نوعی می‌توان گفت ما از خودی ضربه خوردیم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به هر حال تله‌کابین برای گرگان یک امر ضروری است و مکانش هر جایی که تشخیص داده شد بهتر است هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

هزارجریبی تاکید کرد: تشخیص دادن مکان سخت نیست اما تله‌کابین باید در جایی احداث شود که از مبدا تا مقصد یک حداقل کاهش دمایی را برای جذابیت بیشتر داشته باشد اما هزارپیچ و مکان‌های پیشنهادی دیگر این جذابیت را ندارد.

وی اضافه کرد: پیشنهاد من از منطقه توشن به سمت تپه نورالشهدا بود که هیچ مزاحمت و مشکلی هم ندارد و امیدوارم هرچه سریع‌تر موضوع تله‌کابین به نتیجه برسد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار