مراسم تودیع و معارفه مدیر حج و زیارت استان گلستان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت کشور برگزار شد.

سیدعلی میرقاسم پور به عنوان سرپرست حج و زیارت گلستان معرفی شد

به گزارش گلستان 24،محمد آزاد، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیر حج و زیارت گلستان گفت: حج یک سفر معنوی با اهمیت است و با عظمت و با ارزش‎ترین مردم کسی است که مفیدترین برای مردم باشد.

 

وی توفیق خدمت بی‎منت به خلق‎الله را ارزشمند دانست و اظهارداشت: خدمت صادقانه سبب می شود انسان همچنان در ذهن مردم جاودانه باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عباس دارویی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان نیز گفت: حج نوعی تمرین خودسازی است که انسان باید در این سفر معنوی خود را پالایش کند.

 

وی از زحمات آقای درگاهی مدیر پیشین این مدیریت تقدیر و برای سرپرست جدید آرزوی توفیق و خدمت صادقانه کرد.

 

رضا درگاهی، مدیر سابق حج و زیارت گلستان نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از عملکرد خود در دوران چهارسال مدیریت ارائه و برای سیدعلی میرقاسم پور در مسئولیت جدید آرزوی توفیق کرد.

 

سیدعلی میرقاسم پور، سرپرست جدید مدیریت حج و زیارت گلستان نیز در این مراسم از همکاران خواست که با تلاش مضاعف و یاری پروردگار متعال سطح خدمات رسانی به زائران بیت الله الحرام و اعتاب مقدسه را در بهترین صورت ممکن افزایش دهند.

 

در پایان مراسم از زحمات چهار ساله رضا درگاهی مدیر سابق حج و زیارت استان گلستان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد و حکم مسئولیت سیدعلی میر قاسم پور به عنوان سرپرست جدید حج و زیارت گلستان اهدا شد.

 

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار