رئیس دادگستری شهرستان گالیکش گفت: در قانون وسایل حفاری در صورت حفر چاه‌های غیرمجاز به مدت ۶ ماه باید توقیف شود و از مسئولان مربوطه می‌خواهیم در این رابطه قوانین را بدون در نظر گرفتن ملاحظات اجرا کنند.

برخورد قاطع با متخلفان حفر چاه‌های غیرمجاز در استان گلستان

به گزارش گلستان24؛ عباس عرب ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش اظهار داشت: با توجه به کم آبی و بی‌توجهی برخی کشاورزان به عدم حفر چاه‌های غیرمجاز, نیاز است قانون بدون در نظر گرفتن ملاحظات برای این افراد اعمال شود.

وی افزود: با توجه به تصویب و اجرایی شدن قانون هوای پاک, آتش زدن باقیمانده محصولات کشاورزی به ویژه گندم, جرم انگاری شده و نیاز است این موارد به اطلاع کشاورزان برسد, زیرا جهالت از قانون, باعث معافیت از اجرای قانون نیست.

رئیس دادگستری شهرستان گالیکش تصریح کرد: متاسفانه به تازگی ادارات دولتی سریع و به تکرر شکایت می‌کنند اما پیگیر شکایت خود نیستند, و پس از مدتی که دادگستری پیگیر می‌شود, اعلام رضایت می‌کنند, براساس ماده 59 فقط در مورد حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها, ادارات حق رضایت دارند, و در بقیه شکایات خود باید تا صدور حکم پیگیر شکایت خود بوده و نمی‌توانند اعلام رضایت کنند.

حسن خسروی, فرماندار شهرستان گالیکش هم در این مراسم اظهار داشت: بالاترین معروف در این مقطع زمانی, توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به ویژه در شعار سال, در راستای حمایت از کالای ایرانی, است.

مهدی سبحانی, شهردار جدید تاسیس صادق آباد هم در این جلسه اظهار داشت: صادق آباد دارای 2 هزار نفر جمعیت است که 601 نفر قوم ترکمن, 387 نفر فارس, 351 نفر سیستانی, 342 نفر کرد, 211 نفر ترک و 38 نفر بلوچ هستند و همه با وحدت و اتحاد و به عنوان بازوان توانمند مسئولان هستند.

در پایان جلسه مهدی سبحانی به عنوان نخستین شهردار شهر جدید تاسیس صادق‌آباد شهرستان گالیکش معرفی شد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار