معاون استاندار گلستان تاکید کرد:

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان گفت: سند جامع توسعه شهرستان گمیشان باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط دستگاه‌های اجرایی و با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهیه و تدوین شود.

تهیه هر چه سریع‌تر سند جامع توسعه شهرستان گمیشان

به گزارش گلستان24؛محمود ربیعی بعد از ظهر امروز در اولین جلسه برنامه‌ریزی تدوین راهبردی، عملیاتی توسعه پایدار گمیشان اظهار کرد: سند توسعه شهرستان گمیشان باید با دقت هر چه بیشتر و توجه به رویکردهای اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و توسعه پایدار روستاها تهیه و تدوین شود.

وی خاطرنشان کرد: با تهیه این سند راه، می‌توان افق روشنی برای آینده توسعه شهرستان ترسیم و شرایط خوبی را برای این شهرستان کمتر توسعه یافته مهیا کرد.

*توسعه میگو محور اقتصاد مقاومتی گمیشان/ محرمیت زیبنده شهرستان گمیشان نیست

ربیعی با اشاره به فعالیت قابل توجه شهرستان گمیشان در حوزه آبزیان به ویژه میگو خاطرنشان کرد: شیلات به عنوان مهمترین مولفه توسعه این شهرستان به شمار می‌رود و طرح‌های توسعه میگو و آبزیان از جمله طرح های مهم اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود که باید همچنان مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزی، گردشگری، سواحل آرام و ماسه‌ای و استفاده از تسهیلات ویژه اشتغالزایی دولت در مناطق مرزی و محروم و روستایی از دیگر ظرفیت‌هایی است که هر یک از دستگاه‌های متولی باید آنها را مورد توجه قرار دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان با اشاره به محرومیت شهرستان گمیشان ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه این شهرستان، به هیچ‌وجه محرومیت کنونی زیبنده این منطقه و مردم نجیب آن نیست.

ربیعی تصریح کرد: همه باید کمک کند تا ضمن بالفعل کردن، قابلیت‌های این منطقه، مسیر را برای برخورداری مردم شهرستان از مواهب توسعه و افزایش نرخ اشتغال مهیا سازند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار