رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان:

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت: برخی از پروژه های مهم استان که اولویت بندی شده کمتر از ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

برخی پروژه های استان کمتر از ۲۵ درصد پیشرفت دارد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حسین پیشقدم، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان، امروز (9 اردیبهشت) در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه در مجموع پروژه های استان پیشرفت خوبی دارد، گفت: با اینحال برخی از پروژه هایی که در برش دستگاه های اجرایی استان تعریف شده کمتر از 25 درصد پیشرفت دارند.

وی افزود: استان گلستان در تعدادی از پروژه های بزرگ برش استانی سال های قبل، سهم ناچیز و گاهاً در حد صفر داشته که باید از سوی مدیران پیگیری شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ادامه داد: در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان 62 پروژه اساسی و اولویت دار مشخص شده که برای امسال هم تعدادی از پروژه ها هم به آن اضافه خواهد شد.

وی در خصوص تحقق شعار سال هم گفت: شعارهای سال های قبل به گونه ای بود که دولت و دستگاه های اجرایی باید برای تحقق آن تلاش می کردند اما مخاطب شعار امسال همه مردم، مسئولان و قوای سه گانه و البته تولیدکنندگان هستند.

پیشقدم افزود: مردم باید نسبت به خرید کالای ایرانی تعصب داشته باشند و تولیدکنندگان نیز کالاهایی با کیفیت تولید و عرضه کرده و مسئولان نیز شرایط را برای این کار تسهیل کنند.

 

پایان پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار