همزمان با لیالی قدر صورت می‌گیرد؛

شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در شب‌های قدر با استفاده از ۲۵۰ دستگاه اتوبوس به زائران گلستان شهدا سرویس‌دهی می‌کند.

سرویس‌دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی به زائران گلستان شهدا

به گزارش گلستان24؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: ناوگان اتوبوسرانی اصفهان همزمان با لیالی قدر و با هدف سهولت تردد و جابه جایی شهروندان شرکت‌کننده در مراسم احیاء به ارائه خدمات به این عزیزان می پردازد.

قدرت افتخاری ادامه داد: در این راستا شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با ۲۵۰ دستگاه اتوبوس، ایاب و ذهاب شهروندان را از نقاط و میادین مرکزی به سمت خطوط BRTمنتهی به گلستان شهدا و برگشت آن انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه این سرویس‌دهی رایگان است، تصریح کرد: این تعداد اتوبوس درون شهری به سمت ۲۰ نقطه مرکزی شهر از جمله میادین شهدا، احمدآباد، خوراسگان، جمهوری اسلامی، آزادی و خیابان‌های امام خمینی، قائمیه، آتشگاه، نصرآباد، کهندژ، جوی‌آباد، سپاهان شهر، بلوار کشاورز و ملک‌شهر و تمامی مسیرهای اتوبوس تندرو شهری تردد می‌کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان با تاکید بر اینکه تا آخرین نفر باقی‌مانده از مراسم احیا در شب‌های قدر مشغول خدمات‌رسانی به نمازگزاران و شرکت‌کنندگان در مراسم هستیم، افزود: خدمات رسانی اتوبوس ها در لیالی قدر از ساعت ۲۲ آغاز و تا سحر و زمانی که مسافری وجود داشته باشد، ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

آخرین اخبار