مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: وحدت بین اقوام کشور یک سرمایه عظیم و ماندگار برای جمهوری اسلامی ایران بوده که توسط امام خمینی (ره) پایه گذاری شده است.

وحدت اقوام سرمایه ماندگار جمهوری اسلامی است

به گزارش گلستان24؛  حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در آئین گرامیداشت رحلت امام (ره) و قیام 15 خرداد در شهرستان گُمیشان اظهار کرد: تبلور وحدت؛ نثار خون شهدای شیعه و سنی در پاسداشت از سرزمین مقدس ایران است.
وی بیان کرد: جانفشانی اقوام و مذاهب مختلف برای حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی گوشه ای از این وحدت بی مثال در جهان اسلام است که موجبات بقای انقلاب و دستاوردهای آن در گردنه های پرخطر پیش رو شده است .
حجت الاسلام ولی نژاد اطاعت از فرمان رهبری را در همه مقاطع زندگی مردم کشور حاصل آموخته های مکتب امام(ره) برشمرد و گفت: یقین داریم تا زمانی که از این اصل پیروی کنیم اقتدار، عزت، سربلندی و آبروی کشور حفظ خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به قیام 15 خرداد افزود: این قیام مردمی علاوه بر اینکه زمینه‌ساز جنبش‌ها و قیام‌های مردمی دیگر شد، مسیر رسیدن به انقلاب اسلامی را هموار کرد و رژیم وقت متوجه عظمت جنبش مردمی با اراده و توکل خدایی شد.
وی اضافه کرد: آرمان های امام راحل امروز به الگوی آزادیخواهان جهان تبدیل شده به طوری که مقاومت و انقلاب های نقاط مختلف جهان در برابر زورگویی استکبار جهانی و پیروانش ریشه در انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی (ره) دارد.
به گزارش ایرنا قیام 15 خرداد مردم ایران به دنبال دستگیری امام خمینی (ره) توسط ماموران رژیم ستمشاهی روی داد، هنوز چند ساعتی از دستگیری امام (ره ) نگذشته بود که مردم قم، تهران و چند شهر دیگر دست به اعتراض زدند، اما در برخی شهرها ماموران رژیم شاه به آنان تیراندازی کرده و عده زیادی به شهادت رسیدند.
14 خرداد ماه سالروز رحلت امام خمینی (ه) رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.
شهرستان مرزی و اهل سنت نشین گمیشان افزون بر 70 هزار نفر جمعیت دارد و در شمال غرب استان گلستان واقع است.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار