مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: در حال حاضر گازرسانی به ۳۵ روستای استان در حال اجراست و تلاش داریم تا پایان سال ۹۸ همه روستاهایی که شرایط گازرسانی را دارند، از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

عملیات گازرسانی به ۳۵ روستای استان گلستان در حال اجراست

به گزارش گلستان24؛ محمد رحیم رحیمی صبح امروز در جلسه بررسی پروژه‌های گازرسانی شرکت گاز استان گلستان اظهار داشت: در حال حاضر گازرسانی به 35 روستای استان در حال اجرا بوده و تعداد 26 روستا و 160 واحد صنعتی و تولیدی دیگر نیز دربرنامه گازرسانی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: تلاش داریم تا پایان سال 98 همه روستاهایی که شرایط گازرسانی در استان را دارند، از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان تصریح کرد: براساس هدف‌گذاری‌های انجام شده، برای هر پروژه مدت زمان معینی مشخص شده و نیاز است تا با همت، تلاش، پیگیری‌های مستمر و همکاری مسئولان و دیگر دستگاه‌ها، روند پیشرفت پروژه‌ها با تاخیر مواجه نشود. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر  96 درصد خانوار روستایی استان گلستان از نعمت گازطبیعی بهره‌مند هستند، اظهار داشت: تاکنون در سطح استان همه 29 شهر، 841 روستا و 620 واحدصنعتی عمده و همچنین ٦٤ جایگاه  CNG از گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: شرکت گاز استان گلستان تاکنون در مجموع  توانست بیش از 8 هزار و 757  کیلومتر شبکه گاز را در سطح استان اجرا کند. از این میزان معادل 3 هزار و 324 کیلومتر شبکه در بخش شهری و 5 هزار و 433 کیلومتر نیز در بخش روستایی استان گلستان اجرا شده است.

رحیمی اظهار کرد: گازرسانی به روستاها و واحدهای تولیدی و صنعتی از سال قبل مورد تأکید جدی قرار گرفت و استان گلستان هم جهش‌های خوبی در این زمینه داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان افزود: شرکت گاز استان همه تلاش و همت خود را برای گازرسانی پایدار و ایمن به روستاها و صنایع استان به کار خواهد بست.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار