امشب برگزار می شود :

مراسم سومین شب قدر تپه نورالشهدای گرگان با حضور آیت الله سید حبیب الله قدمی در تپه نورالشهدا امشب پنجشنبه 17 خرداد ماه برگزار می گردد .

مراسم سومین شب قدر در تپه نورالشهدا گرگان با حضور آیت الله قدمی + سوابق

به گزارش گلستان24؛ تپه نورالشهدا گرگان به عنوان مرکز ثقل امورات فرهنگی مذهبی گرگان طی سالهای گذشته شناخته شده و همه ساله در شبهای قدر خیل دلدادگان و شیفتگان مکتب اهل بیت و ارادتمندان به علی بن ابیطالب (ع) در این مکان گرد هم می آیند .

اوج جمعیت و حضور گسترده مردم در این مکان نشان می دهد که گرگانیها علاوه بر استفاده از این مکان جهت سیاحت و تفریح ، در ایام الله های مذهبی نظیر شب قدر با حضور در این مکان دلها را از زنگار روزگار شستشو می دهند .

امسال علیرغم اینکه شب اول قدر شاهد بارندگی در این مکان بودیم اما مردم ولایتمدار گرگان حضور خود در این مکان را تداوم دادند و قرار است امشب در سومین شب قدر در این مکان آیت الله قدمی سخنرانی کند .

این مراسم از ساعت 21:30 دقیقه با تلاوت قران و مناجات شروع وبا روضه خوانی و مداحی و مراسم قرآن به سر به پایان می رسد .

آیت الله قدمی حافظ کل قران کریم و حافظ کل صحیفه سجادیه ، مدرس حوزه و دانشگاه ، مفسر قران و نهج البلاغه ، جانباز دوران دفاع مقدس و مدرس خارج فقه و اصول می باشد .

این روحانی برجسته گلستانی اخیرا دفتر ارتباطات مردمی خود را در خیابان امام رضا (ع) گرگان روبروی مسجد امام رضا راه اندازی کرده و با راه اندازی گفت و گوهای دو طرفه با جوانان توانسته ارتباط خوبی با آنها برقرار سازد . وی همچنین افتخار جانبازی نمونه در سال ٧٥ و همچنین امام جماعت نمونه در استان را نیز دارا می باشد.

آیت الله قدمی در رشته رزمی کونگ فو نیز سابقه طولانی دارد، عضویت افتخاری و نیمه فعال در ستاد و سپاه پاسداران بعد از پیروزی انقلـاب تا سال ٥٩ ، عضویت رسمی در سپاه پاسداران از سال ٥٩ تا ٦١ ، عضو شورای مرکزی جامع قاریان قرآن مشهد ، مسئول تبلیغات سپاه پاسدران علی آبادکتول و معاونت روابط عمومی در سال ١٣٦٠ ، موسس و مدیریت مرکز عالی تربیت مدرس و استاد قرآن کریم از مهر ٨١ تاکنون، موسس و مدیر مؤسسه گلستان قرآن و موسس و مدیر انتشارات سلیم نیز می باشد.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار