مدیرکل سازمان تبلیغات استان گلستان گفت: ۲۰۰ مسجد در استان گلستان آماده پذیرایی از معتکفین در ایام البیض خواهند بود.

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۲۰۰ مسجد استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛  حجت‌الاسلام والمسلمین ولی‌نژاد ظهر امروز در حاشیه دیدار اعضای شورای اعتکاف استان با نماینده ولی فقیه در استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه ساله از 11 تا 13رجب مراسم معنوی اعتکاف در گلستان همانند دیگر استان‌های کشور برگزار می‌شود و امسال هم 200 مسجد در گلستان برای برگزاری این مراسم معنوی آماده شده است.

وی تاکید کرد: جوانان و علاقمندان به این مراسم معنوی تا روز جمعه 10 فروردین فرصت دارند با مراجعه به سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها، حضور در مساجد و یا از طریق سامانه اینترنتی برای شرکت در این مراسم معنوی ثبت‌نام کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه پارسال هم در 200 مسجد استان گلستان مراسم اعتکاف برگزار شد، تصریح کرد: بیش از 19هزار نفر در این ایام در مساجد معتکف شدند که 71 درصد آنها جوانان بودند که نشان از باور پذیری جوانان دارد.

ولی‌نژاد خاطرنشان کرد: حضور جوانان در این مراسم معنوی نشان می‌دهد جوانان ما حضور در این مراسمات مذهبی و شرکت در مباحث معنوی را به مسائل دیگر ترجیح می‌دهند و هر وقت نیاز بوده جوانان ما حضور پررنگی در صحنه‌ها داشته‌اند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: همه تمهیدات در استان دیده شده و ستاد آن در شهرستان شکل گرفته و از روز 11 تا 13 فروردین این مراسم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار