مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان:

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان از برگزاری چند نمایشگاه مهم در حوزه های مختلف ورزشی، کودک و نوجوان و تولید و اشتغال در گرگان خبر داد.

برگزاری اولین نمایشگاه تجهیزات ورزشی در گلستان

به گزارش گلستان24؛به نقل از کاسب امین؛ "مهرداد یزدی" مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری چند نمایشگاه مهم و تخصصی در اوایل تیر ماه خبر داد.

وی افزود: این نمایشگاه ها در حوزه های مختلف اعم از، "اولین نمایشگاه تخصصی لوازم ورزشی، ملزومات سفر و کوهنوردی، کمپینگ و تجهیزات وابسته" ؛ "اولین نمایشگاه تخصصی، کودک و نوحوان، اسباب بازی و سرگرمی، اوقات فراغت، مادر و نوزاد" ؛ " اولین نمایشگاه توانمندی زنان، مشاغل خانگی و واحد های تولیدی" و "اولین بازارچه تولیدات خوداشتغالی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی" برگزار می شود.

"یزدی" در پاسخ به این سوال که این نمایشگاه ها در چه زمانی برگزار می شوند، تصریح کرد: این نمایشگاه ها در تاریخ 4 تیر ماه الی 7 تیر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گلستان واقع در شهر گرگان برگزار می شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در تاریخ یاد شده در کیلومتر 5 جاده گرگان به آق قلا در محل نمایشگاه های بین المللی استان گلستان میزبان مردم استان خواهد بود.

665

ارسال نظر

آخرین اخبار