تغییر و تحولات در فرمانداری آزادشهر؛

چندی است که تحولات در ادارات آزادشهر شروع شده است، و بعد از تغییر رئیس آموزش و پرورش، اکنون نوبت حراست فرمانداری و تعیین معاون سیاسی این شهر بود.

انتصاب معاون سیاسی امنیتی فرمانداری آزادشهر

به گزارش گلستان24؛ به نقل از تیتر آزاد، فرماندار آزادشهر در روز تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش آزادشهر اعلام کرده بود، برای پیشبرد اهدافم به نیروهای منتصب خودم نیاز دارم و بزودی تغییر و تحولات زیادی در شهرستان خواهیم داشت. در اولین تغییر و تحولات بعد از این سخن فرماندار، محمد کوهستانی حراست فرمانداری آزادشهر تغییر کرد و امروز به عنوان معاون برنامه ریزی فرمانداری علی آباد معارفه شد اما هنوز فردی که قرار است مسئول حراست فرمانداری آزادشهر شود، معرفی نشده است.

همچنین دو روز پیش حمیدر رضا ملک حسینی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی شهرستان آزادشهر معارفه شد. حسین لاری کمان نیز ماه گذشته به عنوان معاون برنامه ریزی این فرمانداری معرفی شده بود.

همان گونه که در رزومه فرماندار آزادشهر آمده است، وی تا پیش از منتصب شدن در سمت فرماندار آزادشهر، هیچ آشنایی با استان گلستان و شهرستان آزادشهر نداشته است. این انتصابات آن هم با بکار گیری افراد از نقاط مختلف استان، شبهه جابجایی مدیریت شده مدیران آزادشهری توسط افرادی خارج از حوزه فرمانداری آزادشهر را ایجاد می کند.

شهرستان آزاشهر از گذشته سکوی پرتاب بسیاری از سیاسیون استان بوده است، حال باید دید این جابجایی ها و جابجایی های احتمالی آینده، در همین راستا است یا طرحی دیگر در پشت آنها وجود دارد.

آزادشهر به عنوان سیاسی ترین شهر استان گلستان دارای جوانان توانمند و تحصیل کرده فراونی است اما به دلیل تصمیم گیری های خارج از آزادشهر برای آینده مدیریتی این شهرستان، هیچ گاه این جوانان جویای نام، نتوانسته اند به جایگاه واقعی خود دست یابند.

امیدواریم با همه‌ی این حرف و حدیث‌ها این تغییر و تحولات به سمت پیشرفت شهرستان آزادشهر پیش برود و سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر بتواند وعده زینت کردن شهرستان آزادشهر در بین شهرهای استان را محقق کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار