در حاشیه تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش صورت گرفت؛

رئیس جدید آموزش و پرورش گرگان گفت: برنامه های مدیریت سابق را ادامه خواهیم داد و در همه فعالیت ها بحث کیفیت بخشی را دنبال خواهیم کرد چرا که بیشترین ضعف ها و نقاط قوت برنامه ها است.

برنامه های «بهجت تربتی نژاد» در آموزش و پرورش گرگان اعلام شد

به گزارش گلستان24؛به نقل از کلاس بیست؛ "بهجت تربتی نژاد" پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه خود گفت: از جنس آموزش و پرورش هستم و بعنوان معلم ، معاون و مدیر در مقاطع مختلف تحصیلی خدمت کرده ام و اطلاعات به نسبت مناسبی دارم .

وی افزود: برنامه های مدیریت سابق را ادامه خواهیم داد و در همه فعالیت ها بحث کیفیت بخشی را دنبال خواهیم کرد چرا که بیشترین ضعف ها و نقاط قوت برنامه ها است.

رئیس جدید آموزش و پرورش گرگان تصریح کرد: در همان دولتی مسئولیت می گیرم که مدیر سابق گرفته اند لذا تغییر و تحولات گسترده ای راه نخواهیم داشت .

وی با بیان آموزش و پرورش مرکز تحول و مبنای آینده کشور است، بیان کرد: باید تحولات زیر ساختی در حوزه کار کنان و مدیران و معلمان انجام شود و هماهنگی در بین آنها بوجود آید تا بیشتر و بهتر برنامه ها را پیش ببریم .

تربتی نژاد اذعان کرد: در برنامه 5 ساله ششم ، پیاده سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد تاکید است و ما نیز به آن اهتمام خواهیم داشت .

نخستین مدیر زن آموزش و پرورش گرگان در بخشی از سخنان خود منابع انسانی را مهمتر از منابع مالی ودرآمدها برشمرد و خاطرنشان کرد: توجه خاص به منابع انسانی خواهیم داشت و چرا که اگر این قشر به صلاحیت های انسانی برسند تحولاتی را در گرگان رقم خواهیم زد .

وی اذعان کرد: تقویت محتوای درسی ، خلاقیت و توسعه های پرورشی، روانی و اجتماعی، ایمن سازی مدارس و جذب منابع مالی و در آمدهای پایدار از مهمترین اولویت ها ما خواهد بود .

رئیس جدید آموزش و پرورش گرگان در خاتمه گفت: خرد جمعی و مشورتی، ایجاد فضای صمیمی و بدون تنش از ظرفیت های پیشرفت آموزش و پرورش گرگان خواهد بود .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار