آلاله ای دیگر از بوستان ایثار و شهادت شهیدی از سلاله پاک اهل بیت که برای دفاع از حرم اهل بیت در سوریه به شهادت رسید وارد شهر دارالمونین گرگان شد و مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت .

استقبال شهید تلنگر بزرگی  برای مردم و مسئولین است

به گزارش گلستان۲۴؛اسپند ریزان و سینه زنان در خیابان بسیج می دوند، هرکس برای زودتر رسیدن به تابوت شهید بر دیگری تلاش می کند، دستها بکه به تابوت می رسد انگار بر ابرها راه می روند؛ صلوات می فرستند و نذر شهادت می کنند ، می گریند و غبطه می خورند که جامانده اند .

مراسم استقبال از هجدهمین شهید مدافع حرم استان گلستان صبح امروز با حضور مردم شهید پرور و روزه دار گرگان برگزار شد .

"سید رضا حسینی نوده" هجدهمین لاله از گلستان شهدای مدافع حرم است که در مبارزه با تکفیری ها در سوریه و برای دفاع از حرم عمه سادات به شهادت رسید .

 

همسر شهید: شهید حسینی برای دفاع از حرم عمه سادات لحظه شماری می کرد

"کلثوم مهقانی" همسر این شهید بزگوار در این مراسم در گفتگو با خبرنگار گلستان ما؛ گفت: ایشان خیلی خوش اخلاق بود و همیشه اخلاق نیکوی ایشان مرا شرمنده می کرد .

او می افزاید: همواره می گفتند که دوست دارم به جبهه حق علیه باطل در سوریه بروم که به عمه ام کمک کنم و درآخر هم به ارزویش رسید .

همسر شهید حسینی ادامه می دهد: پنجمین بار بود که به اعزام می شدند، و همواره توصیه شان به من و فرزندانم رعیات حجاب و و پشتیبانی از ولایت فقیه بود .

این بانو که با صلابت و استقامت مثال زدنی به استقبال همسر شهید خود آمده بود، در خاتمه  می گوید: رعایت حجاب، انجام تکالیف دینی نماز و روزه و با خدا و بودن د رراه حق قدم گذاشتند توصیه ی ایشان به دخترانمان بود .

شهدا با خدا معامله می کنند و بر دوش بازماندگان مسئولیت بزرگی می گذارند .

 

عضو شورای شهر گرگان: وظیفه اصلی مسئولان ادامه دادن راه شهدا و خدمت به مردم و جمهوری اسلامی است

" ناصر گرزین" در حاشیه مراسم استقبال از "شهید حسینی" در گفتگو با خبرنگار گلستان ما می گوید: باردیگر شهید دیگری را بدرقه می کنیم که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسید.

او می افزاید: این شهیدان رفتند و جان خود را تقدیم کردند تا کشور ما در امنیت کامل قرار بگیرد و از گزند دشمنان و بد خواهان انقلاب اسلامی در امان بماند .

عضو شورای شهر گرگان ادامه می دهد: پیام این شهدا وحدت،  شهادت و ایثار است و برای مسئولین نیز  چیزی بزرگتر از دفاع از انقلاب، خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی و امنیت اسلام قرار ندارد .

گرزین با بیان اینکه شهدا رفتند تا ما ما بمانیم  و راه شهدا را ادامه دهیم، تاکید می کند: وظیفه اصلی مسئولان ادامه دادن راه شهدا و خدمت به شهروندان، مردم و جمهوری اسلامی است .

 

استقبال شهید تلنگر بزرگی  برای مردم و مسئولین است

"سید علی مهاجر " معاون اجرایی سپاه  نینوا گلستان نیز در گفتگو با خبرنگار گلستان ما؛ می گوید: شهدا زمانی می آیند که ما در روزمرگی ها گرفتار شده ایم تا دست مارا بگیرند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری شهدا  را  اولیا الهی  بیان می کند و می افزاید: شهدا در زمان حیات خود طوری رفتار کردند که اولیا هستند و خوشا به حال این شهید که شهادت ایشان مصادف باه مبارک رمضان در ایام نزدیک به عید بزرگ مسلمان شده است .

مهاجر ادامه می دهد: ویژگی بارز شهید حسینی اخلاق شایسته، روحیه بالا و چهره متبسم بود .

معاون اجرایی سپاه نینوا  گلستان ادامه می دهد: مسلما این استقبال تلنگر بزرگی است که مراقب باشیم به رفتار خودمان باشیم که عاقبت بخیر شویم.

او می گوید: عاقبت بخیری و ایثار گری  شهدا برگرفته از  سیره سید الشهدا است که شهدا و رزمندگان ما با تکرار و تمرین به آن رسیدند و مزد آن را با شهادت می گیرند .

مهاجر در خاتمه با بیان اینکه شهدا بار مسئولیت مسئولین را با جانفشانی هایشان بیشتر می کنند، می افزاید: دنیا حساب و کتاب دارد و نمی شود عزیزی برای اعتلای دینش و اعتلای کشورش بالاترین سرمایه اش را تقدیم کند و ما پاسخگو نباشیم و مطئنا اگر می خواهیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم، گوش به فرمان ولی فقیه زمان بودن بهترین عمل خواهد بود .

به گزارش گلستان ما؛ فرهنگ بسیجی در کشورمان نهادینه شده است و هر کس در هر کسوتی خود را یک بسیجی و سرباز ولایت معرفی می کند که بدون منت از بزرگترین داشته خود که جان و هستی است می گذرد و پا در راهی بی بازگشت به دنیا می گذارد.

شهید "سید رضا حسینی" یک بسیجی شهید همواره سرباز ولایت بود

Nodeh_33

Nodeh_31

Nodeh_29

ارسال نظر

آخرین اخبار