عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

یکی از اعضای شورای اسلامی شهرستان گرگان بزرگترین و مهمترین پیام شهدا به مسوولان را دفاع از حریم انقلاب اسلامی و خدمت بی منت به مردم عنوان کرد.

پیام شهدا به مسوولان دفاع از انقلاب اسلامی و خدمت به مردم است

به گزارش گلستان۲۴؛ناصر گرزین ظهر امروز در حاشیه استقبال از پیکر مطهر هجدهمین شهید مدافع حرم استان گلستان سید رضا حسینی‌نوده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بار دیگر شهر گرگان افتخار دیگری در زمینه تقدیم شهید مدافع حرم را شاهد است شهدایی که الگوآفرین شدند.

وی تصریح کرد: امروز شهر گرگان شهید دیگری را بدرقه می‌کند که در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) به شهادت رسید و این افتخاری برای همه شهروندان و مردم خوب شهر گرگان است.

عضو شورای اسلامی شهرستان گرگان با بیان اینکه امنیت کشور مرهون خون پاک شهیدان است، تصریح کرد: قطعاً این شهیدان رفتند و خون خود را اهدا کردند برای اینکه کشورمان در امنیت کامل قرار بگیرد و از گزند دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی در امان بماند.

گرزین با اشاره به اینکه پیام شهدا درس وحدت، ایثار و ازخودگذشتگی برای مسوولان است، ابراز کرد: خون شهدا حامل پیام‌های زیادی به مردم و مسوولان است؛ خون شهدا می‌تواند برای مسوولان این پیام را داشته باشد که هیچ چیزی بزرگتر از دفاع از حریم انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی و خدمت بی منت و صادقانه به مردم و این نظام نیست.

وی تاکید کرد: شهدا رفتند تا ما بمانیم و راه آنها را ادامه دهیم مخصوصاً مسوولان باید تلاش کنند که به وظیفه اصلی خود که خدمت صادقانه و بی منت به مردم و نظام اسلامی است عمل کنند و این رسالت سنگین را به نحو احسن انجام دهند و تلاش کنند که راه شهیدان تداوم پیدا کند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار