نماینده مردم آزادشهر و رامیان:

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس با بیان اینکه مردم استان گلستان به ویژه کشاورزان با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند، گفت: سیب‌زمینی‌کاران گلستانی به خاک سیاه افتاده‌اند.

توجه به حجم تصادفات در جاده های اصلی استان

به گزارش گلستان24؛علیرضا ابراهیمی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی بازآفرینی شهری استان گلستان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت:‌ ‌در سنوات گذشته و در دولت‌های مختلف، اولویت راه‌آهن گرگان به مشهد در استان گلستان بنا گذا‌شته شده و کلنگ آن زده شد اما در عمل کاری انجام نشده است.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ هم استانی‌های ما منتظر هستند که ببینند وعده دولت در راه آهن گرگان به مشهد چه زمانی افتتاح خواهد شد.

وی افزود:‌ در حوزه راه‌ها به ویژه راه‌های بزرگ و ترانزیتی اولنگ از رامیان به شاهرود کارهایی انجام شده اما مردم اقدام موثری ندیدند. درخواست ما این است که جاده خوش ییلاق را جدی‌تر دنبال کنید و روشنایی جاده اصلی کل استان یکی دیگر از دغدغه‌های اساسی است.

ابراهیمی گفت‌‌: 15 میلیون مسافر از این استان گذر می‌کند و 2 ‌میلیون نفر این استان جمعیت دارد و حجم تصادفات ما در جاده اصلی زیاد است، باید به آن توجه شود.

وی گفت:‌ روستاهای استان گلستان نزدیک به هم هستند و با 20 کیلومتر در حوزه آزادشهر و رامیان یک جهش در راه‌های روستایی اتفاق می‌افتد و می‌توان سبب افزایش رضایتمندی شد.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روکش آسفالت کل راه‌های اصلی استان با مشکل روبه‌روست،‌ افزود: نیاز به یک ‌نهضت روکش در سراسر استان داریم و این نیاز جدی و ضروری است.

ابراهیمی تاکید کرد:‌ سیمای شهری ما براساس آمایش سرزمینی هم‌گون نیست و درحوزه شهری نیز اعضای شورای شهر توجه داشته باشند و به شهرهای کمتر از 50 هزار نفر نیز توجه ویژه‌ای اتفاق بیفتد.

وی گفت: امروز مردم استان گلستان به ویژه کشاورزان با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند و قیمت محصولات کشاورزی مانند گندم تغییر نکرده و سیب‌زمینی‌کاران گلستانی به خاک سیاه افتادند و انتظار داریم این مشکلات را به رئیس جمهور منتقل کنند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار