جاده شاهرود- گرگان که به راه توسکستان هم معروف است حدود 120 کیلومتر بوده واز سه راهی مجن و نیز روستای تاش شاهرود عبور می کند .

گل ولای رفت و آمد در جاده توسکستان را کند کرد

به گزارش گلستان 24 ؛ جمعی از اهالی روستای تاش در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کردند، چند روز گذشته رگبار باران در این منطقه روی داد اما عصر یکشنبه و دوشنبه که از شدت بیشتری برخوردار بود گل و لای را وارد روستا و نیز بخش زیادی از راه توسکستان کرد.

به گفته آنان ، سنگ و چوب هایی که سیلاب عصر یکشنبه به همراه آورده بود سرخه پل را مسدود کرده و آب ها درون راه جاری شد و مشکلات زیادی برای رانندگان ایجاد کرد.

یکی از اهالی تاش گفت : سیلاب عصر دوشنبه هم از پیچ فرحزاد تا سه راهی تاش - شاهکوه را با گل و لای و سنگ ریزه پوشانده و به داخل برخی خیابان ها نیز کشیده شده است.

حسین تاشی با بیان این که ، تا زمان پاکسازی راه ، رفت و آمد خودروها در جاده توسکستان خطرناک است ؛ افزود: سیلاب مقداری از خاک معدن سیلیس را به داخل روستا آورده و اکنون پل روستای تاش علیا بسته است.

مهدی استیری بخشدار بسطام در گفت وگو با خبرنگار ایرنا شدت باران را زیاد اعلام کرد و گفت: با اداره راه و ترابری شاهرود هماهنگ شده و اکنون در حال بازگشایی این راه هستند.

وی از مسافران عبوری خواست برای جلوگیری ازبروز خطر تا زمان پاکسازی راه از تردد خودداری کنند.

بخشدار بسطام گفت: این بارش ها خسارتی برای مردم نداشته است.

در24 ساعت گذشته به طور میانگین 2.5میلی متر باران در شهرستان شاهرود باریده است.

روستاهای تاش علیا و سفلی با حدود 700نفرجمعیت در 30 کیلومتری شمال غربی شاهرود در رشته کوه های البرز و راه شاهرود-شاهکوه-گرگان قرار گرفته وارتفاع آن ها از سطح دریا 2هزارو500متر است.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار