مدیرکل شیلات استان گلستان گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده واگذاری اراضی به متقاضیان در ناحیه صنعتی شیلاتی شهرستان گمیشان آغاز شد و به زودی این پروژه راه‌اندازی می‌شود.

راه اندازی ناحیه صنعتی شیلاتی در گمیشان

به گزارش گلستان24؛ سید جواد قدس‌علوی صبح امروز در بازدید از مراکز فرآوری شیلات استان در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی ناحیه صنعتی شیلاتی در شهرستان گمیشان، اظهار داشت: از زمان آغاز واگذاری اراضی تاکنون 3 قرارداد سرمایه‌گذاری برای احداث واحدهای سردخانه و فرآوری میگو به وسعت 2.3 هکتار منعقد شده است.

وی درباره ایجاد زیرساخت های مورد نیاز در ناحیه صنعتی شیلاتی شهرستان گمیشان خاطر نشان کرد: برای تکمیل زیرساخت های مورد نیاز، عملیات اجرای خط انتقال آب و اجرای مخزن بتنی در فرآیند قانونی به مناقصه گذاشته شده است. همچنین اجرای خط فیبر نوری با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در حال اجرا بوده و به زودی طراحی شبکه داخلی مخابرات و ایجاد آن نیز آغاز می شود. در بازدید مدیرعامل شرکت گاز استان نحوه گازرسانی و احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز بررسی شده و در دست مطالعه و طراحی است.

مدیرکل شیلات استان گلستان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌سنجی به عمل آمده، امکان توسعه ناحیه صنعتی شیلاتی شهرستان گمیشان به وسعت 30 هکتار از اراضی همجوار متعلق به منابع طبیعی وجود دارد که مقدمات توسعه این ناحیه فراهم شده است.

قدس‌علوی گفت: ناحیه صنعتی شیلاتی گمیشان در مجاورت مجتمع پرورش میگو این شهرستان به وسعت 20 هکتار و با هدف احداث کارگاه‌ها و کارخانه‌های نگهداری و فرآوری میگو در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار