نایب رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان گفت: بانوان راگبی باز استان در تداوم روند رو به پیشرفت سال های اخیر، مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی رقابت های کشوری هستند.

گلستان مدعی قهرمانی در راگبی بانوان کشور است

به گزارش گلستان24؛مریم قوشچی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: راگبی علاقمندان زیادی در گلستان دارد و دختران و پسران شهرهای مختلف استان برای رسیدن به تیم ملی و بالا رفتن از سکوهای قهرمانی کشور تلاش می کنند. 
وی بیان کرد: تمرینات تیم دختران گلستان برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور از مدتی قبل آغاز شد و بیشتر کادر فنی و نفرات اعزامی به این مسابقات انتخاب شده اند.
به گفته وی؛ نازنین حسینی سرمربی گلستانی تیم ملی راگبی هفت نفره که مسوولیت هدایت تیم گلستان را در این مسابقات بر عهده دارد با کمک آیناز دماوندی به دنبال کسب افتخاری دیگر برای استان است. 
وی ادامه داد: هدیه مقدس زاده ، سحر کیانی، شیدا داداشی، هانیه علینژاد، سیدمریم حسینی، یاسمن شفاهی، زهرا طبرسا ، فاطمه آهنگر ، فاطمه خرم زاده و زهرا شریفیان؛ نفرات تیم گلستان برای این مسابقات بوده و ممکن است تا زمان اعزام دو نفر دیگر هم به این جمع افزوده شود. 
وی گفت: رقابت های راگبی قهرمانی زنان بزرگسال کشور 21 و22 تیرماه در کرمان برگزار می شود. 
براساس اعلام فدراسیون انجمن های ورزشی؛ تیم های گلستان، هرمزگان، داتیس الف، داتیس ب، اردبیل، البرز الف، البرز ب، پارک تندرستی خراسان رضوی، مازندران، دانشگاه آزاد، یاسوج، دانشگاه آزاد کرمان، آذربایجان غربی، فارس، آرتا و آذربایجان شرقی در مسابقات راگبی زنان کشور شرکت می کنند.
به گفته قوشچی؛ حدود 50 بانوی گلستانی در رشته ورزشی راگبی فعال هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار