در گفتگو با مهر عنوان شد:

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان از خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس شهری خبر داد و گفت: با افزوده شدن این تعداد، عمر ناوگان اتوبوس درون شهری ما به زیر هشت سال خواهد رسید.

با  خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس شهری، عمر ناوگان اتوبوس درون شهری جون می شود

به گزارش گلستان24؛احمدعلی سالاری، بعد از تصویب لایحه خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس شهری در صحن شورای اسلامی شهر گرگان، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۲۰ دستگاه اتوبوس شهری با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان به زودی به سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی گرگان اضافه می شود.

وی افزود: پیش بینی ما برای تحویل اتوبوس ها از زمان تصویب لایحه، ۴۵ روز است اما تلاش می کنیم تا در ۲۰ روز الی یک ماه آینده این اتوبوس ها به سیستم حمل و نقل شهر اضافه شود.

سالاری تصریح کرد: با ورود این اتوبوس ها میانگین عمر ناوگان ما که ۱۲ سال است به زیر هشت سال می رسد در حالی که کمتر شهری در رده شهر گرگان در سنوات گذشته توانسته موفق به خرید اتوبوس شود.

وی با بیان این که آخرین باری که در گرگان اتوبوس درون شهری خریداری شده مربوط به سال ۸۹ است، گفت: برنامه ویژه ای برای ورود اتوبوس ها به شهر در نظر گرفته ایم و مراسمی در این زمینه برگزار خواهیم کرد.

سالاری توضیح داد: هم زمان با ورود این تعداد اتوبوس ۲۰ دستگاه اتوبوس فرسوده با سن ۱۰ سال را هم از رده خارج می کنیم.

وی گفت: همچنین تصمیم داریم ۲۵ دستگاه اتوبوس که در شرح خدمات آن ها تعریف شده در دو خط از ایستگاه میدان شهرداری و پاسداران را هم همزمان با ورود اتوبوس های جدید به بخش خصوصی واگذار کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار