دو دزد جنایتکار که پیرزن مغازه دار همسایه را در حیاط خانه اش به قتل رسانده بودند با ردیابی های ۱۰ روزه پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

قاتلان پیرزن کردکویی با ردیابی 10 روزه دستگیر شدند

به گزارش گلستان24؛سرهنگ علی اکبر خرمی - فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی - در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تاریخ ۳۰ خرداد ۹۷ از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ کشتن زنی 72 ساله در روستای مفیدآباد در حوزه استحفاظی شهرستان کردکوی به پلیس اعلام شد. نخستین تحقیقات نشان داد این پیرزن در روستا یک مغازه داشته و تنها زندگی می کرده است.آثار به هم ریختگی در خانه نشان می داد عاملان جنایت به قصد سرقت مرتکب قتل شده اند و طلاهایی که همراه وی بوده نیز به سرقت رفته است.

پسر مقتول به پلیس گفت: شب گذشته در خانه مادرم میهمان بودیم اما امروز صبح یکی از همسایه ها خبر داد که مادرم در حیاط خانه با ضربه های کارد به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی اظهار داشت: در بررسی های اولیه صحنه قتل هیچگونه آثاری از قاتل یا قاتلین مشاهده نشد. بنابراین تحقیقات اولیه از اهالی محل، معتمدین و بستگان مقتول و اقدامات فنی در محل وقوع جرم انجام شد، تا اینکه به یکی از همسایه های پیرزن که جوانی 33 ساله بود و از روز حادثه ناپدید شده و به محل کار خود مراجعه نکرده بود ظنین شدند. بلافاصله شناسایی وی در دستور کار قرار گرفت و سرانجام روز شنبه هنگامی که وی به محل کارش برگشته بود دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

وی بیان کرد: پس از انجام بازجویی فنی به قتل پیرزن اعتراف کرد و انگیزه خود را از این جنایت مشکلات شدید مالی با همدستی یکی از دوستانش اعلام کرد.

در ادامه تحقیقات چاقو و تمامی اموال سرقتی نیز از داخل خودروی شخصی متهم که به صورتی کاملاً ماهرانه جاساز شده بود کشف و در ادامه همدست وی نیز دستگیر شد.

پرونده قضایی تکمیل و به مرجع قضایی ارسال شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار