با تلاش پلیس مینودشت؛

با تلاش پلیس شهرستان مینودشت، عاملان قتل مرد میوه‌فروش این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

عاملان قتل میوه‌‌فروش مینودشتی دستگیر شدند

به گزارش گلستان24، به نقل از مینوخبر، روزهای پایانی بهمن‌ماه سال جاری ماموران انتظامی شهرستان مینودشت جسد (ر . ن) مرد میوه‌فروش این شهرستان که حدد 50 سال سن دارد را در خانه‌اش کشف کردند.

در بررسی‌های ابتدایی پلیس شهرستان و با توجه به اینکه گردن این مرد با شی تیزی بریده شده بود و خودروی پیکان وانت وی نیز در محل سکونتش وجود نداشته است، احتمال وقوع قتل با انگیزه سرقت و یا درگیری برنامه‌ریزی شده توسط پلیس مطرح شد.

در ادامه تحقیقات پلیسی، ماموران انتظامی شهرستان مینودشت از طریق منابع خبری و تحقیقات محلی در سطح شهرستان متوجه شدند که افرادی در حال استفاده از این خودروی سرقت شده مقتول هستند.

با هماهنگی مرجع قضایی و اقدامات تخصصی و تحقیقاتی پلیس آگاهی شهرستان، ماموران موفق شدند با کشف خودروی رها شده، افرادی که این خودرو را رها کرده بودند را شناسایی کنند.

با توجه به ادامه حضور متهمان در سطح شهرستان مینودشت و عدم متواری شدن آنها از شهرستان، دستور ویژه قضایی برای دستگیری افراد مورد نظر با استفاده از ماموران متخصص و مجرب پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

پس از شناسایی محل اختفای متهمان در شهرستان مینودشت، در روز دوشنبه تیم‌های ویژه پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان در یک اقدام هماهنگی، دو متهم مورد نظر را در محل اختفای آنها دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص این پرونده اظهار کرد: این دو متهم که یک جوان متولد 1360 و 1370 هستند در اعترافاتشان بیان کردند که در شب حادثه با نیت سرقت وارد منزل این مرد میوه‌فروش شدند.

سیدداوود حسینی اضافه کرد: متهمان پس از آنکه وارد منزل مقتول می‌شوند با وی درگیر شده که منجر به قتل این مرد میوه‌فروش شده است.

وی تاکید کرد: با دستگیری متهمان و اعترافات انجام شده، پرونده برای سیر مراحل قانونی و تحقیقات تکمیلی کارآگاهان تحویل مراجع قضایی شده است تا پس از بازسازی صحنه و تحقیقات بیشتر، زوایای مختلف پرونده بهتر روشن شود.

گفتنی است، این پرونده قتل دومین پرونده قتلی است که در روزهای پایانی بهمن‌ماه سال جاری در سطح استان گلستان رسانه‌ای شده است که در هر دو پرونده پلیس در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری عاملان جنایت اقدام کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار