استاندار گلستان:

استاندار گلستان از اختصاص ۱۶۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی خبر داد و گفت: این تسهیلات از طریق بانک توسعه تعاون، کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی پرداخت می شود.

اختصاص بیش از100 میلیارد تومان اعتبارات اشتغالزایی به گلستان

به گزارش گلستان24؛سید مناف هاشمی، استاندار گلستان در جمع خبرنگاران در خصوص میزان جذب تسهیلات اشتغالزایی در استان گفت: 10 درصد از اعتبارات اشتغالزایی به مبلغ 162 میلیارد تومان به استان اختصاص یافته است است.

 

وی افزود: این اعتبارات به بانک های توسعه تعاون، کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید جهت پرداخت ابلاغ شده است.

 

هاشمی با بیان اینکه میانگین متوسط جذب تسهیلات اشتغالزایی در کشور بین 6 تا 7 درصد است، تصریح کرد: یک کار جدیدی از روز شنبه (۲ تیر) در استان آغاز شده و 4 تیم بانکی، اجرایی، نظارتی در بانک های پرداخت‌کننده تسهیلات مستقر شده‌اند تا ناظر بر پرداخت تسهیلات باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: وضعیت استان گلستان در موضوع تسهیلات بد نیست و برخی از طرح ها مشکل دارند، برخی از مسئولان دستگاه های اجرایی استان توجیه نیستند، برخی مواقع بانک ها و مردم هم توجیه نیستند که با چه شرایطی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

 

استاندار گلستان اظهارامیدواری کرد: استان گلستان تا پایان سال جزء 4 تا 5 استان برتر کشور در زمینه جذب و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی باشد.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار