آزمون سراسری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور از صبح امروز پنجشنبه با حضور 27هزار و 710 داوطلب گلستانی در حوزه های امتحانی پیش بینی شده در این استان آغاز شد.

27هزار و 710 داوطلب گلستانی در کنکور شرکت کردند

به گزارش گلستان24؛معاون آموزشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این پیوند به خبرنگار ایرنا گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور طی امروز و فردا جمعه در استان برگزار می شود.
مهدی کاشانی نژاد اظهار کرد: داوطلبان گلستانی کنکور امسال شامل 17 هزار و 841 نفر دختر و 10 هزار و 869 نفر پسر هستند.
وی ادامه داد: در گروه ریاضی یکهزار و 799 نفر، در گروه تجربی 17 هزار و 411 نفر، در گروه انسانی پنج هزار و 205 نفر، در گروه زبان خارجی سه هزار و 222 نفر و گروه هنر یکهزار و 73 نفر در شهرستان های مختلف گلستان در آزمون امسال شرکت دارند.
به گفته وی؛ آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه­های آزمایشی علوم ریاضی و فنی وعلوم انسانی در صبح پنجشنبه و گروه آزمایشی هنر بعد از ظهر پنجشنبه (هفتم تیرماه)، آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه هشتم تیرماه و آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی بعد از ظهر جمعه برگزار می‌شود.
معاون آموزشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ادامه داد: داوطلبان برای حضور در جلسه کنکور پرینت کارت آزمون، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس­ دار را به همراه داشته باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار