معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان با بیان اینکه کلاس‌های ترم تابستان این دانشگاه در ۶ هفته برگزار می‌شود، گفت: حذف و اضافه دروس پس از انتخاب واحد امکان‌پذیر نیست.

برگزاری کلاس‌های ترم تابستان علوم کشاورزی گرگان

به گزارش گلستان24؛کاشانی نژاد، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی گرگان  در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برنامه‌های ترم تابستانی در این دانشگاه گفت: این دانشگاه عنوان مجری ترم تابستان ۱۳۹۷، دروس معارف اسلامی، عمومی، پایه و برخی از دروس اصلی را با شرایط خاص برگزار می‌کند.


 وی افزود: مطابق آیین نامه آموزشی کلاس‌های ترم تابستان در ۶ هفته کلاس و یک هفته امتحان برگزار می‍شود؛ و توجه شود دروسی که اخذ می‌گردد با سرفصل درسی هر رشته مطابقت داشته باشد.

کاشانی نژاد با باین اینکه ارایه امکانات رفاهی از قبیل: خوابگاه، غذا و سرویس ایاب و ذهاب به دلیل تعطیلات تابستانه دانشگاه مقدور نیست، افزود: رعایت پیشنیاز و سقف دروس الزامی و در صورت عدم رعایت، عواقب بعدی به عهده دانشجو بوده و این دانشگاه هیچ گونه مسئولیتی را نمی‌پذیرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی گرگان  افزود: دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، مجاز به انتخاب حداکثر ۲ درس از مجموعه دروس گروه معارف اسلامی هستند همچنین حذف و اضافه دروس پس از انتخاب واحد امکان پذیر نیست.

 وی با اشاره به زمان ثبت نام و تشکیل کلاس‌ها خاطرنشان کرد:  محل تشکیل کلاس‌ها، ساختمان شهید چمران پردیس است و کلاس‌های تربیت بدنی خواهران در خوابگاه حضرت زینب (س) و تربیت بدنی برادران در سایت دانشگاه منابع طبیعی واقع در خیابان شهید بهشتی برگزارمی‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار