معاون مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از برگزاری اقوام ایران زمین در مرداد ماه سالجاری در شهر گرگان خبر داد.

برگزاری جشنواره اقوام در گرگان

به گزارش گلستان24؛به نقل از گلستان ما؛ "احمد تجری" معاون مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان در خصوص برگزاری جشنواره بین‌المللی اقوام ایران زمین در گلستان گفت: در سال جاری از 10 تا 14 مرداد ماه جشنواره اقوام در گرگان و با 2 روز تاخیر از 16 تا 20 مردادماه نیز این جشنواره در گنبدکاووس برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال دومین سالی است که گنبدکاووس برگزاری جشنواره اقوام را تجربه می‌کند و بنا داریم با مشارکت و مساعدت همه دستگاه‌های اداری و سمن‌ها، برنامه جامع‌تر و کامل‌تری را در سال جاری برگزار کنیم.

معاون مدیر کل میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری گلستان تصریح کرد: در سال گذشته, 350 میلیون تومان برای برنامه‌های جشنواره گنبدکاووس در زمینه اسکان، حمل و نقل، پذیرایی و غیره هزینه شد و از آنجایی که اعتباری در این زمینه مصوب نشده و نیاز به تامین اعتبارات داریم، پیشنهاد می‌شود، ردیف بودجه در اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در نظر گرفته شود.

"تجری" در پایان تاکید کرد: مشارکت و کمک دستگاه‌های اجرایی در کیفیت اجرا و برگزاری جشنواره تاثیر بسزایی دارد و تلاش داریم برگزاری این جشنواره را در گنبدکاووس دائمی کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار