در آستانه سالروز شهادت امام صادق (ع)

آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی‌گرگانی یکی از مراجع جهان تشیع از خطه سرسبز گلستان در پی درگذشت برادر فقیدش مرحوم حجت الاسلام سیدمحمدحسین علوی‌گرگانی عزادار شد.

آیت الله علوی عزادار شد

به گزارش گلستان24؛ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی از مراجع تقلید جهان تشیع و یکی از اساتید حوزه علمیه قم در پی درگذشت برادر فقید بزرگوارشان حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین علوی گرگانی عزادار شد.

حجت‌الاسلام سید محمدحسین علوی‌گرگانی از فضلای حوزه علمیه قم و برادر حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی به دیار حق شتافت.

به همین مناسبت علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت برادر آیت‌الله علوی‌گرگانی را تسلیت گفتند.

متن پیام «علی لاریجانی»، رئیس مجلس شورای اسلامی، به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

محضر حضرت آیت‌الله العظمی سیدمحمدعلی علوی گرگانی

درگذشت اخوی بزرگوارتان حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسین علوی‌گرگانی را به حضرت‌عالی و بیت شریف تسلیت گفته، برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

به گزارش فارس؛ مراسم تشییع این عالم ربانی جمعه پانزده تیرماه در مسجد سیدان واقع در خیابان انقلاب (چهارمردان) قم به سمت باغ بهشت برگزار شد.

قرار است مجلس ترحیم مرحوم حجت‌الاسلام حاج سیدمحمدحسین علوی گرگانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) در روز دوشنبه 18 تیرماه از ساعت 18 الی 20 در مسجد جامع گرگان برگزار شود.

بیت آیت‌الله علوی‌گرگانی از عموم مردم گرگان دعوت کرده است تا با حضور در مراسم ترحیم آن فقید موجب تسلی خانواده را فراهم کنند مجلس خواهران نیز همزمان در کتابخانه عمومی مسجد جامع برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار