رئیس دانشکده الهیات دانشکده امام صادق(‌ع) و امام جمعه موقت غرب تهران گفت: ایمان به خدا و معنویت، استکبارستیزی و پاسداری از ارزش‌های دینی و انسانی ۳ مولفه مهم در مکتب امام خمینی(ره) است.

استکبارستیزی از مهم‌ترین مولفه‌های مکتب امام خمینی(ره) است

به گزارش گلستان24؛حجت‌الاسلام حسینعلی سعدی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد در آستان مقدس امامزاده عبدالله گرگان اظهار داشت: امام خمینی(ره) چه آن زمان که تنها بود و چه آن زمان که ده‌ها میلیون ایرانی در استقبال از ایشان وارد کشور شدند، ذره‌ای از استکبارستیزی کوتاه نیامد.

وی افزود: ایمان به خدا و معنویت، استکبارستیزی و پاسداری از ارزش‌های دینی و انسانی 3 مولفه مهم در مکتب امام خمینی(ره) است.

امام جمعه موقت غرب تهران تصریح کرد: امام خمینی(ره) توانست چهره آرایش شده استکبار را برای همگان نمایان سازد و بصیرت امام خمینی(ره) در حوزه استکبارستیزی ستودنی و الگو است.

حجت‌الاسلام سعدی اظهار کرد: پس از استقرار حکومت دینی امام خمینی(ره) ذره‌ای از راهبرد استکبارستیزی خود کوتاه نیامد.همه منافع و عزت ملی ایران در بینش امام خمینی(ره) تحقق یافت.

وی به خروج آمریکا در مقوله برجام اشاره کرد و گفت: بدعهدی آمریکا برای ایرانیان اثبات شده بود و این خروج آقای ترامپ از برجام بدعهدی آمریکا را برای دنیا اثبات کرد.

رئیس دانشکده الهیات دانشکده امام صادق(‌ع) تصریح کرد: عهدشکن بودن امریکا واقعیتی بود که امام خمینی(ره) از پیش از انقلاب در چهره کریه استکبار دیده بود. همان‌طور که امام خمینی(ره) بزرگوار فرمودند، به پیمان و تعهد نظام سلطه هیچ اعتباری ندارد.

حجت‌الاسلام سعدی گفت: نامگذاری روز قدس یکی از ابتکارات امام خمینی(ره) بود که آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس و حمایت از فلسطین نامیده شود و همه مسلمانان در سراسر جهان در این روز به خیابان‌ها بیایند و ضمن حمایت از حقوق مردم فلسطین، تنفر و انزجار خود را از رژیم غاصب و اشغالگر قدس به همه دنیا اعلام کنند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار