مدیر عامل مخابرات استان گلستان:

مدیر عامل مخابرات منطقه گلستان با بیان این مطلب که استان گلستان در ماه جاری میزبان نمایشگاه تخصصی الکامپ در گرگان است، افزود: این نمایشگاه تخصصی برای هشتمین بار در استان برگزار می شود.

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه خدمات مخابراتی و کامپیوتری است

به گزارش گلستان24؛ به نقل از کاسب امین؛ "غلامعلی شهمرادی" مدیر عامل مخابرات منطقه گلستان در گفتگو با خبرنگار ما در آستانه برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در گرگان گفت: استان گلستان برای هشتمین سال پیاپی اقدام به برگزاری نمایشگاه تخصصی الکامپ در گرگان کرده است که همانند سال های گذشته، پیش بینی ما بر این است که استقبال بی نظیری از سوی مردم استان از این نمایشگاه رخ دهد.

وی افزود: هشتمین نمایشگاه الکامپ شامل بخش‌های رایانه، الکترونیک، فناوری اطلاعات، ماشین‌های اداری، سیستم‌های مخابراتی، هوشمندسازی، دولت الکترونیک، استارت‌آپ‌ها و موبایل و نخستین نمایشگاه تخصصی چاپ، تبلیغات، مطبوعات و رسانه های دیجیتال و همچنین نخستین نمایشگاه تخصصی بانک، بیمه، بورس، سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی استان با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان در ماه جاری برگزار می‌شود.

"شهمرادی" عنوان کرد: این نمایشگاه 19 تا 22 تیر ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گلستان برگزار خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه گلستان تصریح کرد: نمایشگاه الکامپ بزرگ‌ترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آن‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: هم استانی های عزیز جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند از تاریخ یاد شده از ساعت 19 الی 22 در کیلومتر 5 جاده گرگان به آق قلا(سایت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان) حضور پیدا کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار