سرپرست اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ استان گلستان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه تخصصی الکامپ استان

به گزارش گلستان24؛ محمد احمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری هشتمین نمایشگاه الکامپ، اولین نمایشگاه تخصصی چاپ، تبلیغات، مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال و همچنین نخستین نمایشگاه تخصصی بانک، بیمه، بورس، سرمایه گذاری و اشتغال‌زایی استان خبر داد.

وی افزود: هشتمین نمایشگاه الکامپ شامل بخش‌های رایانه، الکترونیک، فناوری اطلاعات، ماشین‌های اداری، سیستم‌های مخابراتی، هوشمندسازی، دولت الکترونیک، استارت‌آپ‌ها و موبایل و نخستین نمایشگاه تخصصی چاپ، تبلیغات، مطبوعات و رسانه های دیجیتال و همچنین نخستین نمایشگاه تخصصی بانک، بیمه، بورس، سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی استان با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان و با همکاری اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، در تیر ماه امسال برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان یادآور شد: این نمایشگاه 19 تا 22 تیر ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گلستان برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: استان گلستان برای هشتمین سال پیاپی اقدام به برگزاری نمایشگاه تخصصی الکامپ در گرگان کرده که همانند سال‌های گذشته، پیش‌بینی ما این است که استقبال بی‌نظیری از سوی مردم استان از این نمایشگاه رخ دهد.

احمدی افزود: از جمله ظرفیت‌های مهم این نمایشگاه می‌توان به شناسایی نیروی کار فعال و متخصص اشاره کرد که امکان تبادل اطلاعات و مشاوره‌های لازم در این بازه زمانی فراهم می‌شود و به طور حتم در ارتباط با اشتغال‌زایی استان در حوزه‌های مختلف بسیار مثمرثمر خواهد بود.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان اظهار کرد: نمایشگاه الکامپ بزرگ‌ترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آن‌ها برگزار می‌شود.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار