مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: تا پایان امسال ۲ هزار شغل در شهرستان آق‌قلا ایجاد می‌شود.

ایجاد ۲ هزار شغل در شهرستان آق‌قلا

به گزارش گلستان24؛سعید مازندرانی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان آق‌قلا اظهار داشت: سال گذشته تعهد اشتغال استان 19 هزار و 400 شغل بود که در پایان سال با پیگیری‌ها و تلاش‌هایی که از سوی دستگاه‌های اجرایی استان صورت گرفت، این تعداد به بیش از 21 هزار و 500 شغل افزایش یافت.

وی افزود: برای امسال با تأکید استاندار تعهد اشتغال استان 50 درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد. برهمین اساس تا پایان امسال 30 هزار شغل در استان ایجاد خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان اظهار داشت: شهرستان آق‌قلا هم ظرفیت‌های خوبی در زمینه ایجاد اشتغال دارد و می‌توان با تعامل با دستگاه‌های اجرایی، تعهدات شهرستان را عملی کرد.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ای که برای شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است تا پایان امسال 2 هزار شغل در آق قلا ایجاد می‌شود.

مازندرانی با اشاره به پرداخت تسهیلات در بخش‌های مختلف به متقاضیان گفت: طرح اشتغال فراگیر، تسهیلات روستایی، مشاغل خانگی و طرح کارورزی و مهارت آموزی در محیط واقعی کار از جمله طرح‌های اشتغالزایی در استان است که تسهیلات خوبی هم تاکنون به استان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان افزود: متقاضیان می‌توانند درخواست‌ها و طرح‌های خود را به کارگروه‌های شهرستانی ارائه دهند تا مورد بررسی قرار بگیرد و در مورد میزان تسهیلات پرداختی آنها، تصمیم‌گیری شود.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار