سیاسی کاری کشمیری در آغاز راه ؛

جای تاسف دارد که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از این کانال هتاک ، فحاش و بددهن که پیامک های بی ادبانه وی در تلفن همراه برخی مسئولین موجود است ، دفاع می کند .

دفاع مدیر کل ارشاد گلستان از کانال معلوم الحال و هتاک جای تاسف دارد

به گزارش گلستان24؛ عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان طی نامه ای به دادستانی گرگان از شکایت این اداره کل از ادمین یکی از کانالهای معلوم الحال و زاویه دار با آرمانهای نظام صرف نظر کرد . اینکه حجت الاسلام فضیلت چرا از این ادمین شکایت کرد و در این مدت بین این دو نفر چه گذشت را فقط می توان با شناخت نزدیک از این ادمین فهمید .

شناختی که خیلی از اهالی رسانه و هم حزبی های این ادمین از این فرد نداشته و طی چند ماه گذشته این فرد نیز با سیاه نمایی از فضای ارشاد گلستان و تقابل با مدیر کل سابق توانست با سیاه بازی رسانه ای برای خود رزومه بسازد .

فضیلت رفت و کشمیری جای او را گرفت و هفته گذشته مدیر کل جدید ارشاد گلستان طی نامه ای به دادستانی از پیگیری این پرونده انصراف داد ، در این مورد چند نکته حائز اهمیت است :

1 – کشمیری با این حرکت هم خواسته مدیر کل قبلی را ضد رسانه و ضد خبرنگار معرفی کند و هم خود را مدیر کل خوبه! جا بزند و از این آب گل آلود ماهی بگیرد اما جامعه خبری استان این موضوع را سیاسی و جناحی و حمایت مدیر کل از یک عنصر سیاسی کار اصلاح طلب تلقی می کنند .

2 – کشمیری با دفاع از این کانال معلوم الحال که سوابقش ، زاویه با نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی است ، نشان داد که هوای همفکران سیاسی و هم حزبی هایش را دارد و این بخشش هم با سفارش و اصرار بزرگترهای این جناح انجام شده است ، سوال اینجاست اگر از خبرنگار و یا رسانه های انقلابی استان هم شکایت می شد ، آیا مدیر کل چنین نامه ای به دادستانی می زد و از این رسانه حمایت می کرد ؟

3 – این کانال معلوم الحال تاکنون نشان داده که در روزهای سخت نظام نه تنها مددکار و همراه انقلاب نبوده بلکه آب به آسیاب دشمن می ریخته و به قول یکی از دوستان رسانه ای که تا این کانال در گلستان هست ، نیازی به آمدنیوز و بی بی سی نداریم . اینکه این کانال در این روزهای سخت تابستان که با کمبود برق مواجه هستیم ، پخش خمیر توسط یک نانوا در جلوی یک اداره ای در یک شهر را برجسته سازی می کند ، نشان می دهد که سیاه نمایی از کشور و نشان دادن فسادگسترده در جمهوری اسلامی خمیر مایه هجمه نویسی این کانال هتاک است .

4 – طی پایش انجام شده از مطالب این کانال که به صورت مصور و مستند جمع آوری شده ، هجمه به نهادها و ارکان نظام چون صدا و سیما ، شورای نگهبان ، حجاب ، ائمه جمعه و سپاه جزو لاینفک مطالب این کانال بوده که جای تعجب دارد مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان از چنین فردی با این سابقه بد حمایت می کند .

5 – جای تاسف دارد که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از این کانال هتاک ، فحاش و بددهن که پیامک های بی ادبانه وی در تلفن همراه برخی مسئولین موجود است ، دفاع می کند و بدتر اینکه برخی اهالی رسانه استان گلستان طبق همان عدم شناخت درونی از این فرد ، گول سیاه بازی وی در هفته های گذشته را خورده و در قالب دفاع از جایگاه و حرمت خبرنگاری از او دفاع کردند حالیا که این فرد با روش فحاشی در بستر لجنزار تلگرام آبروی خبرنگاران استان را برده است .

6 – اگر مدیر این کانال معلوم الحال واقعا مدعی خبرنگاری و گردش آزاد اطلاعات و آزادی بیان است و دانستن را حق مردم می داند و افشاگری را حق رسانه ها ، چرا خود و برخی از هم قطارانش از سایت عدالت خواهان گلستان شکایت کرده اند ، افرادی پر آوازه و پرمدعا در عرصه فرهنگ و رسانه  که در صورت انتشار نام آنها ، آبرویی برای آنها نخواهد ماند ، مدیر کل ارشاد گلستان اگر واقعا دلش برای رسانه ها می سوزد از جانبازی که زندگی اش را برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و عدالت خواهی گذاشته دفاع کند .

به نظر می رسد مدیر کل تازه کار فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان بی تجربگی و خامی کرده و با حقه برخی افراد وارد معرکه ای شده که ارتباطی با او نداشت و شاید زمان زیادی ببرد تا او با هزارتوی سیاست در فرهنگ آشنا شود . این کار کشمیری نوعی بدعت و ترویج لمپنیسم رسانه ایست که هر کسی با هر منطقی هجمه نویسی کند و از عواقب نوشتارش هم در امان باشد .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار