اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده در محوطه شهرداری در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

برگزاری اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده در گنبد

 به گزارش گلستان24؛ سرهنگ سید علی حسینی فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس شامگاه پنج‌شنبه در اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده در محوطه شهرداری در گنبدکاووس اظهار داشت: شهدا جنگیدند و به شهادت رسیدند تا چادر زنان و حجاب آنان حفظ شود.

وی تصریح کرد:دشمن اسلام و انقلاب اسلامی, فرهنگ اصیل ایرانی را نشانه گرفته و درصدد تغییر پوشش خواهران و زنان جامعه ما است.

 سرهنگ حسینی افزود: این تهاجم فرهنگی از زمان رضاخان در کشور ما آغاز شده و کشورهای اروپایی مانند فرانسه, انگلیس و آمریکا برای رسیدن به منافع خود, تلاش داشتند تا فرهنگ ما را ازبین ببرند.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در جنگ نرم که دشمن با برنامه‌ریزی هدفمند آن را دنبال می‌کند, تلاش دارد تا فرهنگ و اصالت ما را نشانه گرفته و تردید را در مردان ایجاد کند.

سرهنگ حسینی تاکید کرد: حجاب و پوشش مختص بانوان نیست, بلکه مردان ما نیز باید در انظار عمومی و در بین جامعه حجاب و پوشش مناسب داشته باشند.

مسئول حلقه های صالحین آستان قدس رضوی هم در این مراسم گفت: اگر مردمان یک جامعه به دنبال مد نباشند, افراد آن جامعه آسایش جسمی و جامعه‌داری آرامش و امنیت است.

میترا حسن‌پور اظهار داشت: با حفظ حریم پوشش کلامی, رفتاری و فکری, زمینه های ارتقاء سیاسی, اعتقادی, فرهنگی و توان دفاعی ایران را فراهم کنیم. برای حفظ کرامت اولیه خود لازم است حدود و حریم شخصیت انسانی را در 4 حیطه فکری, رفتاری, کلانی پاسبان و نگهبان باشیم.

استاد حوزه و دانشگاه و همسر شهید ضابط تصریح کرد: همه ما باید دست به دست هم, با اعتماد به یکدیگر و یکدست و متحد در خدمت به نظام جمهوری اسلامی باشیم و نقشه دشمنان که همانا تفرقه‌افکنی بین اقوام و مذاهب و طیف های مختلف است نقش برآب کنیم.

حسن پور تاکید کرد: در عصر کنونی باید ارزشهای اخلاقی را به فرزندان خود آموزش دهیم و آنچه که بزرگان به عنوان احترام و آداب به ما آموزش دادند, به فرزندان یادآوری کنیم.

مسئول حلقه های صالحین آستان قدس رضوی یادآور شد: هرگاه نام خانواده و تربیت به میان می آید, نگاه همه به سمت زن و مادر خانواده می رود, اما حقیقت این است که در تربیت هم زنان و هم مردان نقش تاثیرگذاری بر خانواده و فرزندان دارند.

وی گفت: امروزه با وجود تهاجم‌های فرهنگی دشمن, باید همه زنان و مردان به صحنه آمده و برای حفظ کانون خانواده در برابر این تهاجمات ایستادگی و مقاومت کنیم.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار