معاون آموزش و پژوهش فنی و حرفه‌ای استان گلستان از ایجاد پایگاه مشاوره آموزشی و هدایت شغلی در تمامی شهرستان‌های گلستان خبر داد و گفت: این پایگاه در هفته مهارت در سطح استان گلستان دایر است و عموم مردم می‌توانند از این پایگاه‌ها دیدن کنند.

تمامی دوره‌هایی که در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان برگزار می‌شود به صورت رایگان است

به گزارش گلستان24؛محمدرضا گلپور پیش از ظهر امروز با گرامیداشت هفته مهارت در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در مراکز فنی و حرفه‌ای استان گلستان به مناسبت هفته مهارت؛ پایگاه مشاوره آموزشی و هدایت شغلی در تمامی شهرستان‌های گلستان ایجاد شده است که عموم مردم می‌توانند در هفته مهارت از این پایگاه‌ها دیدن کنند.

وی با گرامیداشت هفته مهارت تصریح کرد: از تاریخ 31 تیر لغایت 6 مردادماه را هفته مهارت نامگذاری شده است که در هفته ملی مهارت برنامه‌های متنوعی را در سطح استان گلستان برگزار کردیم.

* تمامی دوره‌هایی که در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان برگزار می‌شود به صورت رایگان است

معاون آموزش و پژوهش فنی و حرفه‌ای استان گلستان ابراز کرد: از جمله برنامه‌هایی که در هفته مهارت در سطح استان گلستان برگزار می‌شود می‌توان به ایجاد پایگاه مشاوره آموزشی و هدایت شغلی در تمامی شهرستان‌های گلستان برگزار می‌شود و عموم مردم می‌توانند در هفته مهارت از کارگاه‌های آموزشی که در مراکز فنی و حرفه‌ای سطح استان گلستان برگزار شده است بازدید داشته باشند، اجرای طرح اوغات فراغت برای دانش‌آموزان و دانشجویان، نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان و آموزشگاه‌های آزاد اشاره کرد.

گلپور با اشاره به اینکه کلاس‌های مهارتی در گلستان رایگان است، خاطرنشان کرد: تمامی دوره‌هایی که در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان گلستان برگزار می‌شود به صورت رایگان است.

وی از برگزاری جشنواره‌های متعدد در هفته مهارت در استان گلستان خبر داد و اذعان کرد: در این هفته جشنواره‌های متنوعی را در سطح استان گلستان برگزار خواهیم کرد اعم از برگزاری مسابقات مهارتی، جشنواره صنایع دستی است.

معاون آموزش و پژوهش فنی و حرفه‌ای استان گلستان از انعقاد تفاهم‌نامه بین سه دستگاه اجرایی در گلستان خبر داد و تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌های سه جانبه با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کاریابی و اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان منعقد شد که بر اساس این تفاهم‌نامه افرادی که در اداره کاریابی ثبت‌نام کردند و آموزش دیدند به اداره کاریابی معرفی می‌کنیم که این افراد بتوانند از شغل‌هایی که مدنظر هست استفاده کنند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار