دوره آموزشی `فن بیان و هنر گفت و گو` ویژه خبرنگاران شرق استان گلستان با حضور20 نفر از فعالان رسانه ای این منطقه در گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش گلستان24؛بخش دوم این دوره آموزشی عصر دوشنبه به پایان رسید و در برگزاری آن خانه مطبوعات گلستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همکاری داشتند.
بخش اول این دوره آموزشی هفته گذشته یکم مرداد برگزار شد و در آن مباحثی همچون روش های ارتباط سازی، افزایش اعتماد به نفس در بیان و مدل های ذهنی و رفتاری ارتباط با دیگران آموزش داده شد.
همچنین در بخش دوم مباحثی همچون تکنیک های شیوایی و رسایی بیان، تکنیک های افزایش گستره دایره لغات و بیان صحیح مخارج حروف برای شرکت کنندگان گفته شد.
هزینه شرکت در این دوره آموزشی که قرار است گواهینامه معتبر آن به شرکت کنندگان داده شود، برای اعضای خانه مطبوعات گلستان مبلغ 200 هزار ریال و برای اعضای غیرعضو 300 هزار ریال بود.
حدود نیمی از جمعیت یک میلیون و869 هزار نفری گلستان در هفت شهرستان واقع در شرق این استان سکونت دارند.
به گزارش ایرنا و براساس اعلام سال گذشته ایرج رمضانی رییس بخش مطبوعات اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان در این استان شمالی 72 نشریه شامل هفته نامه، دو هفته نامه، ماهنامه، دو ماهنامه، فصلنامه، دو فصلنامه و سالنامه به همراه 34 پایگاه خبری تحلیلی و 6 نشریه الکترونیک مجوز فعالیت دارند.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار