کارشناس مطبوعاتی ارشاد گلستان خبر داد

کارشناس مسئول معاون مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از عزل و استعفای تمامی اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات گلستان خبر داد و گفت: هیچکدام از اعضای هیات مدیره سابق با نام خانه مطبوعات اجازه هیچ فعالیتی ندارند.

عزل و استعفای تمامی اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات گلستان/ فعالیت هیات مدیره سابق با نام خانه مطبوعات غیرقانونی است

به گزارش گلستان 24، ایرج رمضانی در خصوص مطالب منتشر شده در خصوص اخبار منتشر شده درباره فعالیت اعضای عزل شده خانه مطبوعات استان گلستان اظهار کرد: با توجه به برگزاری مجمع عمومی خانه مطبوعات استان گلستان و رای اعضای مجمع به استعفای دو عضو هیات مدیره و عزل تمامی اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات، هیچکدام از اعضای سابق جایگاه حقوقی در خانه مطبوعات ندارند.

 ایرج رمضانی

وی ادامه داد: تمامی فعالیت‌های این خانه تا برگزاری انتخابات الکترونیک متوقف خواهد بود و هیچکدام از اعضای هیات مدیره سابق نمی‌توانند با استفاده از جایگاه حقوقی خانه مطبوعات استان گلستان هیچ فعالیتی را انجام دهند و در صورت ارتکاب به این عمل، فعالیت آنها تخلف و سوءاستفاده از جایگاه خانه مطبوعات محسوب می‌شود.

کارشناس مسئول معاون مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خصوص برنامه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برای برنامه‌های روز خبرنگار، تصریح کرد: جزئیات اقدامات و برنامه‌ها در حال بررسی و اخذ نتیجه نهایی است اما از تمامی دستگاه‌ها و ادارات درخواست شده تا در روز 17 مرداد به منظور جلوگیری از تداخل برنامه‌های تقدیر از مقام خبرنگار، با این عنوان برنامه‌ای را برگزار نکنند.

رمضانی بیان کرد: علت این تصمیم وحدت رویه برای برگزاری روز خبرنگار توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان است تا تداخلی در برنامه‌های این روز ایجاد نشود.

وی تاکید کرد: هر کدام از اعضای سابق خانه مطبوعات استان گلستان اگر قصد اجرای هر نوع برنامه و یا تهیه هدیه با عنوان روز خبرنگار دارند نمی‌توانند از جایگاه حقوقی خانه مطبوعات استفاده کنند و در صورت تمایل می‌توانند به عنوان یک فعال مطبوعاتی با هماهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان هر اقدامی که مدنظر دارند مستقل از نام خانه مطبوعات در دستور کار خود قرار دهند.

وی متذکر شد: تاکید می‌کنم با توجه به برگزاری مجمع و قبول استعفاء دو عضو از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و عزل باقی اعضای اصلی و علی‌البدل هیات مدیره خانه مطبوعات استان گلستان توسط اعضای مجمع این خانه، هیچکدام از اعضای سابق هیچ جایگاه حقوقی و قانونی در خانه مطبوعات استان گلستان ندارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار