رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه پرسنل این اداره از ابتدای سال جاری، گفت: چهار طرح بزرگ فرهنگی در این چهارماه برگزار شده است.

4 طرح بزرگ فرهنگی در گنبد برگزار شد

به گزارش گلستان24؛نصرت ا‌لله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه پرسنل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس به همراه خدام ثابت و افتخاری آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان در طول سال و حتی ایام تعطیل، اظهار کرد: از همان لحظه سال تحویل تا آخرین روز سال ادارات اوقاف و امور خیریه در شهرستان‌ها در قالب طرح‌های مختلف مشغول خدمت به مردم عزیز هستند.

وی با بیان اینکه در چهار ماه گذشته از سال 1397 چهار طرح بزرگ در اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس اجرایی شده است، افزود: اجرای «طرح آرامش بهاری» در تعطیلات نوروزی امسال در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) و بقاع متبرکه شاخص شهرستان از جمله بقعه ملاعطا دانشمند از دو روز قبل از تحویل سال تا پایان تعطیلات نوروزی در نیمه فروردین ماه نخستین طرح اجرایی سال 1397 بود که گنبدکاووس در ارزیابی‌های سازمان به عنوان یکی از ادارات برتر در این حوزه انتخاب شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو بخش برادران و خواهران در اردیبهشت ماه سال جاری دومین برنامه شاخص ما بوده است، گفت: این مسابقات در مرحله شهرستانی در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) برگزار شد که نفرات برتر این مرحله به مسابقات استانی معرفی و از جوایز نفیسی بهره‌مند شدند.

جعفری در تشریح سومین طرح بزرگ اجرایی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس، تصریح کرد: این برنامه در قالب طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان اجرایی شد که در درون خود بالغ بر ده‌ها برنامه جانبی فرهنگی، قرآنی و مذهبی را جای داده بود.

وی برگزاری آئین جزءخوانی قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز شیعه و سنی، جلسات تفسیر قرآن، برپایی نماز جماعت، برپایی سفره افطاری ساده، نمایشگاه و خیمه معرفت با بیش از هفت غرفه فرهنگی، یادواره شهدا و مراسمات لیالی قدر و بزرگداشت حضرت خدیجه (س) را از برنامه‌های طرح ضیافت الهی دانست و تاکید کرد: برگزاری جنگ شادی، مراسم جشن میلاد امام حسن (ع) و چندین برنامه فرهنگی دیگر در قالب طرح ضیافت الهی در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس از آغاز چهارمین برنامه اجرایی این اداره از تاریخ 16 تیرماه با عنوان طرح تابستانی نشاط معنوی خبر داد و گفت: این طرح در قالب کلاس‌های آموزشی و مهارتی به همراه اردوهای تفریحی و زیارتی و حلقه‌های معرفتی و دینی در رده‌های سنی مختلف از هفت تا 18 سال برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار