مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه گلستان ظهر امروز در مراسمی با حضور مسئولان استانی و ملی در امامزاده عبدالله گرگان معرفی شد.

مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه گلستان معرفی شد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ ظهر امروز در مراسمی روح الله سلیمانی‌فرد به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه گلستان معرفی و از تلاش‌های 2 ساله حجت الاسلام سیف الله سهرابی قدردانی شد.

روح الله سلیمانی‌فرد پیش از این معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان سمنان بوده است.

علی اصغر طهماسبی معاون استاندار گلستان در این مراسم اظهار داشت: این روزها گرفتاری هایی در حوزه خشکسالی و بحران کم‌آبی و هم‌چنین سوخت و انرژی داریم.

وی افزود: باتوجه به کم شدن آب پشت سدها مجبور به جیره بندی برق در استان هستیم. اما مردم مطمئن باشند که هیچ‌گونه تبعیض و بی‌عدالتی در قطعی‌های برق وجود ندارد.

معاون استاندار گلستان با اشاره به برخی سخنانی که در روزهای اخیر مطرح شده که در قطعی های برق تبعیض هایی اعمال می‌شود، گفت:  این مباحث به هیچ‌وجه صحت ندارد و به فرمانداران، بخشداران و شرکت برق تاکید کرده‌ایم که نباید بی‌عدالتی در این زمینه رخ دهد.

وی بیان داشت: اتفاقی در چند شب گذشته در گنبدکاووس، رامیان و مینودشت رخ داد و سبب قطعی برق مردم شد با این‌حال کارکنان برق با تلاش چندساعته مشکل را برطرف کردند.

‌انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار