استاندار گلستان در پیامی با تبریک روز خبرنگار به فعالان عرصه آگاهی بخشی، گفت: نگاهی به کارکردهای روبه فزونی رسانه ها د رجوامع امروزی نشان می دهد که نقد منصفانه جزو رسالت های اصلی خبرنگاران و فعالان این حوزه است. ذرد تداد دتا دتا

استاندار گلستان روز خبرنگار را به خبرنگاران گلستان تبریک گفت

به گزارش گلستان24؛سید مناف هاشمی اظهارداشت: رسالت خبرنگار، روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه است و نقش خبرنگاران و رسانه ها در آگاه سازی مردم نسبت به تحولات اقتصادی و اجتماعی داخلی و خارجی مهم و تأثیرگذار است. 
وی افزود: انعکاس موفقیت ها، دستاوردها و مطرح کردن کاستی ها به همراه راهکارها، فراهم کردن فرصت برابر و عادلانه برای بیان دیدگاه های مختلف با هدف بهره گیری از خرد جمعی و همراه کردن هر چه بیشتر همه ارکان جامعه برای نیل به اهداف کلان توسعه، همگی در این چارچوب می گنجد.
استاندار گلستان اضافه کرد: بدون تردید نقش و جایگاه خبرنگاران در بیان واقعیات و به تصویر کشیدن رویدادها از اهمیت و تأثیر بسیار بالایی در آگاه‌ سازی مردم برخوردار است و رشد و ارتقای سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان می باشد.
هاشمی ادامه داد: حضور خبرنگاران انقلابی و مومن در بدنه رسانه های استان که بتوانند با رانت ها و فساد مقابله کنند و بستر گردش آزاد اطلاعات را فراهم آورند و همچنین تربیت خبرنگارانی مومن به آرمان های انقلاب که تقوا و پرهیزکاری خبری لازم را دارند و رعایت اخلاق حرفه ای را سرلوحه خود قرار می دهند، بسیار اهمیت دارد.
استاندار گلستان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، 17 مرداد را به تمامی اصحاب رسانه و اطلاع رسانی استان که در رسانه های مکتوب، دیجیتال و در شبکه های مجازی وظیفه سنگین آگاهی بخشی را برعهده دارند ،تبریک گفته و اظهار امیدواری کرده است که خبرنگاران استان با رعایت اخلاق حرفه ای و مطالبه گری درست و به موقع، مسوولان گلستان را در مسیر آبادانی و پیشرفت جامعه همراهی کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار