همدلی و هم‌زبانی؛

«بدون تایید رهبر انقلاب، تیم ایرانی نمی توانست به چارچوب توافق در لوزان برسد و هیچ شکاف و اختلافی بین تصمیم گیران رده اول کشور درباره چارچوب توافق وجود نداشته است.»

طمع ایجاد بی‌ثباتی در ایران/ پاتک رهبر انقلاب به امیدهای دشمن

روزنامه جروزالم پست (Jpost) با انتشار یادداشتی از طمع غرب برای ایجاد اختلاف در جامعه ایران درصورت شکست توافق هسته ای پرده برداشت.

به گزارش گلستان 24، این رسانه صهیونیستی تیتر یک امروز خود را به تحلیلی زیر عنوان "خطراتی که ایران درصورت شکست توافق نهایی هسته ای با آنها مواجه خواهد شد" اختصاص داده و با ادعای انزوای کشورمان نوشت: تحلیلگران می گویند، پس از رسیدن به چارچوب توافق، امید ایرانی ها به پایان یافتن انزوای بین المللی افزایش زیادی یافته و شکست در نهایی کردن توافق، سطوحی از نارضایتی را به وجود خواهد آورد که می تواند به مقامات مسئول این کشور آسیب بزند.

 

 

جروزالم پست در ادامه به نقل از "تحلیلگران و سیاستمداران" مدعی شد شکست در نهایی کردن چارچوب توافق بین ایران و 1+5 برای کاهش برنامه هسته ای این کشور می تواند عمیقا جمهوری اسلامی را بی ثبات سازند.

 

 

براساس این گزارش، کریم سجادپور، کارشناس ایرانی بنیاد بین المللی کارنگی در واشنگتن می گوید: مدیریت انتظارات عمومی در شرایط کنونی ایران بسیار سخت تر خواهد بود. وی افزود: اگر توافق به نتیجه نرسد، بیشتر آمریکایی ها توجهی به آن نمی کنند اما این اتفاق، تاثیر مخربی روی اغلب ایرانی ها خواهد گذاشت.

 

 

این رسانه صهیونیستی در پایان، مدیریت رهبر معظم انقلاب را عامل جلوگیری از این اتفاق دانسته است. جروزالم پست با بیان اینکه "اما سیاستمداران و تحلیلگران می گویند [آیت الله] خامنه ای همه گام های برداشته شده توسط مذاکره کنندگان ایرانی را تایید کرده است" نوشته، حمایت های رهبر ایران موجب کاهش تنش ها خواهد شد.

 

 

این روزنامه در پایان نوشت: یک مقام ارشد ایرانی که نخواسته نامش فاش شود گفت: بدون تایید رهبر انقلاب، تیم ایرانی نمی توانست به چارچوب توافق در لوزان برسد و هیچ شکاف و اختلافی بین تصمیم گیران رده اول کشور درباره چارچوب توافق وجود نداشته است.

 

 

 

 

111

ارسال نظر

آخرین اخبار