فرماندار کردکوی:

فرماندار کردکوی با بیان اینکه در اشتغال روستایی پنج و نیم میلیارد تومان اعتبار دریافت کردیم، گفت: با اختصاص این اعتبار توانستیم ۹۲ اشتغال پایدار را در شهرستان کردکوی ایجاد کنیم.

آسفالت جاده رادکان از برنامه های سال 97 است

به گزارش گلستان24؛ابراهیم قدمنان در بازدید از نمایشگاه مطبوعات استان گلستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان کردکوی از جاذبه های گردشگری بسیار خوبی برخوردار است و می تواند در بحث اشتغال یک ظرفیت برای گلستان محسوب شود.

وی منطقه گردشگری درازنو را ظرفیت برای گلستان دانست و افزود: جاذبه های خوبی در این منطقه وجود دارد اما زیر ساخت های لازم فراهم نشده که باید آماده کرد.

فرماندار کردکوی اظهار کرد: گردشگران خارجی زیادی برای دیدن از جاذبه های طبیعی به شهرستان کردکوی سفر می کنند که برای تقویت آن نیاز است برنامه ریزی های دقیق تر و جدی تری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: آسفالت جاده رادکان جزو برنامه های سال ۹۷ فرمانداری کردکوی است.

قدمنان اظهار کرد: بیمارستان قلب کردکوی بیماران زیادی از کشورهای آسیا میانه پذیرش می کند که این خود یک ظرفیت بزرگی برای این شهرستان است و برای تقویت این کار تا کنون همکاری های خوبی با دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در بحث اشتغال روستایی پنج و نیم میلیارد تومان اعتبار دریافت کردیم، افزود: با اختصاص این اعتبار توانستیم ۹۲ اشتغال پایدار را در شهرستان کردکوی ایجاد کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار