معاون استاندار گلستان تاکید کرد:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مدرسه ایرانشهر گرگان به عنوان یک نماد ماندگار بوده و به هیچ وجه نباید از این ظرفیت به عنوان یک فضای اداری استفاده شود.

مدرسه ایرانشهر گرگان یک نماد ماندگار است

به گزارش گلستان24؛به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، علی اصغر طهماسبی در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان که با موضوع توزیع سرانه دانش آموزی، گزارش وضعیت بند هـ تبصره ۹ قانون بودجه با موضوع تجاری سازی فضاهای مازاد آموزشی، گزارش وضعیت مدرسه نمونه دولتی امام علی (ع) محمد آباد و شورای پشتیبانی سواد آموزی استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه همه ما باید پیگیری مطالبات اجتماعی مردم و حل مسائل و مشکلات آن ها باشد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در همه دولت ها بسترساز بوده است و باید مطالبات بر حق فرهنگیان با استفاده از ظرفیت های قانونی پیگیری شود و همه مسئولان باید دست به دست یکدیگر داده و در کنار هم، به بر طرف کردن مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آنان همت کنند.

طهماسبی ضمن تشکر از فعالیت های مجمع خیران مدرسه ساز، از مدیر کل آموزش و پرورش گلستان هم به جهت پیگیری های مجدانه مسائل مرتبط با آموزش و پرورش، تعامل با فرمانداران، استانداری و هم اقدامات صورت گرفته در حوزه سواد آموزی تشکر و قدر دانی کرد و با اشاره به مدرسه خیر ساز امام علی (ع) در روستای محمد آباد اظهار کرد: در این پروژه، ما در برابر یک عمل انجام شده قرار داریم زیرا مطابق با شرایط آن زمان، خیر محترم مدرسه ساز، اقدام به ساخت مدرسه کرده است اما تعدادی از خانواده ها به دلیل مشکلات ترافیکی و سرویس مدارس دانش آموزان هنوز نگرانی دارند از این رو این موارد باید با همکاری پلیس راهور، حل و فصل و سرویس مدارس هم سازماندهی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان همچنین از اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان خواست تا برای رفع دغدغه مردم محمدآباد ساخت مدرسه سه کلاسه محمد آباد را تسریع کرده و آن را در اولویت قرار دهند.

طهماسبی در ادامه افزود: مدرسه ایرانشهر گرگان به عنوان یک نماد ماندگار بوده و به هیچ وجه نباید از این ظرفیت به عنوان یک فضای اداری استفاده شود.

وی در ارتباط با موضوع تجاری سازی فضاهای مازاد آموزشی و دستور استاندار گلستان اظهار کرد: این موضوع منطبق با قانون بوده و چون مورد تأکید استاندار هم است باید اجرا شده و هیچ عذری از سوی فرمانداران و شهرداران در زمینه عدم اجرای این قانون پذیرفتنی نیست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار