صبح امروز طی مراسمی؛

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید لشکر 30 گرگان برگزار شد.

امیر محمد غفاری فرمانده لشگر 30 گرگان شد

صبح امروز  طی مراسمی در محل همایش های دانشگاه آزاد با حضور ارشد نظامی شمال شرق  کشور از زحمات " امیر مهدی معمار باشی " تقدیر و " امید محمد غفاری " به عنوان فرمانده جدید لشگر 30 گرگان معرفی شد.

رضا آذریان،ارشد نظامی  آجا در منطقه شمال شرق ، صبح امروز در این مراسم تودیع و معارفه، اظهار داشت:ارتش ایران در پیروزی انقلاب نقش بسیار مهمی داشت وگوش به فرمان حرف امام از سرنگونی رژیم پهلوی تا 22 بهمن پیروزی انقلاب اسلامی  و بعد انقلاب برای مبارزه با گروهک های منافقین که نمی خواستند انقلاب پیروز شده ،تثبیت شود با کمک مردم  آمد.

آذریان افزود: کسانی که بعد از پیروزی انقلاب شعار انحلال ارتش می داند .اما امام با  درایت و بصیرت و شناخت بدنه ارتش ایستادگی کردند.و این افراد خائن خواندند.  و 29 فروردین را روز ارتش نام گذاری کردند.

وی با اشاره به اقدامات ارتش  در تثبیت انقلاب گفت :زمانی که قائله گنبد پیش آمد، ارتش با حضور به موقع در شکست دشمن نقش آفرینی کرد.

اذریان همچنین افزود که در دوران 8 سال دفاع مقدس ،امام مطالباتی چون آزاد سازی خرمشهر و شکست حصر ابادان داشت اما سو مدیریتی مسئولین ان زمانی که می خواستند تجهیزات به ارتش نرسد، موجب طولانی شدن پیروزی شد

انتهای پیام/م

 

ارسال نظر

آخرین اخبار